آقاى هلالى دوست داشتنيه و محبوب تو دل امام حسينيا و علت اين علاقه رو هم خود امام حسين ميدونه و بس. حتما يه عمل و دعايى پشت ايشون هست به هر حال آرزوى سلامتى دارم و التماس دعا در اين شب هاى حسينى از همه
حاجی اگه میدونستن چقد ارادتمنداز جاده ساوه دارن و چقدرش از نسیم شهرهستن میومدن با ماعکس میگرفتن و هر هفته شنبه ها هییت علمدار نسیم شهر میخوندن تاببینن هییتی هم هست ک با حضور مادحین بزرگ بدون تبلیغ جلسه میگیره