عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲
متقاضیان تشرف به عتبات عالیات طی تاریخ 23 آذرماه تا 20 اسفندماه از فردا،18 آبان، می‌توانند با تکمیل فرم پیش ثبت نام، تقاضای خود را به سازمان حج و زیارت اعلام کنند.
عقیق: سازمان حج و زیارت از آغاز مرحله جدید پیش ثبت نام عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از تاریخ 23 آذر ماه تا 20 اسفند ماه هستند، از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 18 آبان ماه تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 30 آبان ماه فرصت پیش ثبت نام دارند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس http://atabat.haj.ir و تکمیل فرم مربوطه برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام انجام دهند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی این مرحله از ثبت نام، روز یکشنبه سوم آذر ماه بر روی سامانه پیش‌ثبت نام عتبات عالیات این سازمان قابل رؤیت خواهد بود.

یادآوری می شود: متقاضیان اعزام به عتبات می توانند به دو روش شامل ثبت نام در گروه های یک تا هفت نفره(ثبت نام در این روش حداقل یک نفر و حداکثر تا هفت نفر است) و یا ثبت نام در گروه های 35 نفره(ثبت نام در این روش می بایست حتماً 35 نفر کامل باشد) اقدام کنند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام(پنج شنبه 92/08/30) امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نیست و متقاضیان باید دارای گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ اعزام باشند، همچنین فرزندان بالای 17 سال نیز بایستی برای ثبت نام گذرنامه مستقل داشته باشند.

لازم به ذکر است فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نیست.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین