عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
مدیر روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه عطر سیب گفت: تا پایان روز هفتم نمایشگاه تعداد هیات‌ها، حسینه‌ها و مساجدی که به این نمایشگاه مراجعه کرده‌اند به ۱۰ هزار رسید، همچنین مسئولان نمایشگاه می‌گویند برنامه‌ای برای تمدید نمایشگاه ندارند.
عقیق:نمایشگاه عطر سیب در آستانه ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به منظور تجهیز هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های شهر تهران برپا شده است. در این مکان حسینیه‌ای نیز برای برگزاری برنامه های مذهبی هیئت ها پیش بینی شده است. در روز افتتاحیه نمایشگاه عطر سیب 462 هیئت برای خرید مراجعه کردندپیش بینی شده است تا روز اختتامیه 16 هزار هیئت از نمایشگاه دیدن می‌کنند.

روز اول نمایشگاه 589 هیئت موردی و مستمر، 93 مسجد، 83 حسینیه و 49 هیئت دانش آموزی و دانشجویی با حضور در این نمایشگاه و دریافت بن کارت از غرفه‌های برپا شده خرید کردند. همچنین روز دوم در مجموع 1361 هیئت شامل 518 هیئت مستمر، 393 هیئت موردی، 154 مسجد، 150 تکیه، 105 حسینیه، 31 هیئت دانش آموزی و 10 هیئت دانشجویی از این نمایشگاه بازدید و خرید کردند.

فرناز هوشیار پارسیان، مدیر روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه عطر سیب گفت: بر اساس آمارها در هفتمین روز برگزاری نمایشگاه حدود 10 هزار هیات، مسجد و حسینیه به نمایشگاه مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در روزهای یک شنبه و دوشنبه کارش را ادامه خواهد داد، گفت: هیأت‌هایی که تاکنون موفق به بازدید از نمایشگاه نشده اند در سه روز باقی مانده می توانند به نمایشگاه عطر سیب مراجعه کنند و از تسهیلاتی که برای آنها پیش بینی شده، استفاده کنند.

هوشیار همچنین در مورد تمدید زمان برگزاری نمایشگاه گفت: برنامه‌ای برای تمدید نمایشگاه نداریم و با توجه به تقویم و زمان بندی برنامه ها، سیزدهم آبان آخرین روز فعالیت نمایشگاه خواهد بود و در این روز نمایشگاه عطر سیب در یازدهمین دوره به کار خود پایان خواهد داد.

نمایشگاه عطر سیب تا 25 آبان ماه جاری ادامه دارد؛ و از تکایا دعوت شده است برای رفع مایحتاج هیات های خود از نمایشگاه عطر سیب بازدید و خرید کنند.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین