عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
«مرثیه خورشید» ویژه محرم ۹۲ به همت گروه معارف و سیره اهل بیت (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما در ۱۵ قسمت تهیه شده که قرار است از امشب به مدت ۹۰ دقیقه مهمان خانه های عزاداران حسینی باشد.
عقیق:برنامه با عنوان «مرثیه خورشید» ویژه محرم 92 به همت گروه معارف و سیره اهل بیت (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما در 15 قسمت تهیه شده که قرار است از امشب به مدت 90 دقیقه مهمان خانه های عزاداران حسینی باشد.
مرثیه خورشید برنامه ایست ترکیبی که شامل آیتم های مختلفی مانند، بخش کارشناسی، که در هر برنامه با کارشناس و مهمانی متفاوت به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
آیتم های دیگری که وجود دارند عبارتند از، مبحث بررسی القاب و تبین القاب امام حسین(ع) توسط «حجت الاسلام جواد محدثی» معرفی کتب عاشورایی توسط علیرضا مختارپور، عبرت های عاشورا از دیدگاه مقام معظم رهبری، درسهای از عاشورا از بنابر بنابراین گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن ومعارف سیما، دیدگاه شهید مطهری، شعر خوانی با حضور شاعران آیینی کشور، تصاویری از محرم در دیگر کشورها و شهر های ایران اسلامی، گفتگو با پیر غلامان حسینی و سخن بزرگان که تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می شود.
اما مرثیه خورشید امشب شنبه 11 آبان ماه در اولین شب اجرا خود با حضور «حجت الاسلام و المسلمین حسین مومنی» و حامد شاکر نژاد قاری برجسته کشورمان ساعت 20 از شبکه قرآن و معارف سیماپخش میشود.

تهیه کنندگی این ویژه برنامه را « میثم ریاحی» و اجرای آن را سید کمال هاشم زاده بر عهده دارند.

 

منبع: شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین