عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
آیین رونمایی از کتاب "آفتاب در مصاف" برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری درباره واقعه عاشورا در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
رونمایی از کتاب «آفتاب در مصاف» در حرم حضرت معصومه(س)

عقیق: آیین رونمایی از کتاب "آفتاب در مصاف" برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری درباره واقعه عاشورا با حضور تولیت و مسؤولان و مدیران آستان مقدس قم و مدیر حوزه‌های علمیه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم در سالن اجتماعات حرم مطهر برگزار شد، آیات سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس قم،‌ سیدهاشم حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی،‌ معاون امور روحانیون دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان دفاتر و بیوت ‌گروه نویسندگان کتاب و جمعی از استادان و فضلای حوزه و مسؤولان قم حضور داشتند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این مراسم ضمن تبیین گوشه‌هایی از جایگاه علمی و اخلاقی و ادبی رهبر معظم انقلاب، نگارش کتاب "آفتاب در مصاف" را گامی در راستای معرفی مقام معظم رهبری برای همگان بویژه نسل جوان دانست.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه سخنانی درباره بخش‌های مختلف کتاب "آفتاب در مصاف" بیان کرد.

کتاب "آفتاب در مصاف" در بیش از 1000 صفحه به بررسی علل و ابعاد حادثه عاشورا، با ارائه نمایه‌ لفظی، نمایه‌ آیات، نمایه‌ روایات، نمایه‌ ادعیه و زیارات و نمایه‌ کلمات بزرگان پرداخته و به همراه لوح فشرده از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی روانه بازار شده است.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین