عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قیام عاشورا عبرت آموز ترین حادثه تاریخ است و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از این قیام است و نقش کلیدی روحانیت در بقای انقلاب اسلامی همچون ایجاد آن حضور درهمه عرصه هاست.
7 هزار مبلغ در ايام محرم به سراسر کشور اعزام می‌شوند

عقیق: با هدف توجیه و طرح اولویت های تبلیغی در ماه محرم ،همایش بصیرت عاشورایی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه و تیپ رزمی، تبلیغی امام جعفر صادق امروز در قم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این همایش، محرم و صفر را فرصت بسیار ارزشمند روحانیان و مبلغان برای تحکیم باورهای دینی مردم و تبیین مهمترین مسائل روز عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: قیام عاشورا عبرت آموز ترین حادثه تاریخ است و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از این قیام است و نقش کلیدی روحانیت در بقای انقلاب اسلامی همچون ایجاد آن حضور درهمه عرصه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور هم در این همایش بر محوریت قرآن در مباحث و فعالیت های تبلیغی روحانیان در ماه محرم تاکید کرد.

نیت خالصانه، طرح مسائل کلیدی و و اجب به جای امور مستحب، توجه ویژه به نسل جوان و مدارس، گفتگوی چهره به چهره با مردم و اکتفا نکردن به منبر، آسان گویی، اهتمام به کارهای پایدار و کم هزینه به جای امور پیش پا افتاده و پر هزینه، پرهیز از طرح مسائل تفرقه آمیز، استفاده از ظرفیت هیئت ها برای حل مشکلات مردم و توجه به مکان، زمان و مدت جلسات خطابه هم توصیه های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به مبلغان بود.

براساس این گزارش، امسال هفت هزار مبلغ در ایام محرم به سراسر کشور اعزام می شود.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین