عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
عقیق : سازمان بسیج مداحان به مناسبت در گذشت پدر مداح اهل بیت سعید حدادیان بیانیه‌ای جهت عرض تسلیت به وی و جامعه مداحان صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

برادر بسیجی، نخبه ذاکر اهل بیت(ع)، حاج سعید حدادیان ضایعه فقدان أبوی بزرگوارتان (حاج عبدالحمید حدادیان) که در آستانه ماه محرم الحرام حادٍث شد، موجبات تألم خاطر ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شد. همان مومنان و بسیجیانی که با شنیدن نوای گرم شما خاطرات روزهای عزت و بزرگی را در ذهن خود زنده می‌کند و گم گشته خود را در خاک‌ریزهای جبهه می‌جویند.

وی ابرمردی بود که با تربیت حسینی فرزندان خود که مایه مباهات اسلام هستند سهم خود را ادا کرد. نماد عینی و ملموس آن فرزندی است که خود را خادم آل الله می‌داند و تمام افتخارش هنوز ترکش‌های به جا مانده خصم پلید است و سینه سوخته‌اش از اثر بمب شیمیایی استکبار هنوز تب‌دار و مجروح است.

پیرمردی نورانی و بی ادعا که با تقدیم نخبه‌ای به جهان اسلام و جامعه مداحی اهل بیت برگه زرینی در کارنامه افتخار خود ثبت کرد و اینک زنده کننده نام آن پدر پیر أیوب سیرت، آسمانی فرزند خلفش سعید حدادیان است این مصیبت عظمی جامعه مداحان، ذاکران و نوکران اهل بیت را داغدار نمود. اینک آرام گرفتن روح بلند و ملکوتی پدرتان را در جوار رحمت الهی وعده الهی می‌دانیم و برای آن مرحوم مغفور جنت جایگاه علو درجات را آرزو می‌کنیم./


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدسوژه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
0
0
سلام
برای ابوی حاج سعید مگه مجلس سوم و هفتم نگرفتند؟؟
بابا بی کار نباشید دیگه.
عجب آدمایی هستیدا داداشای من.
بابا برید اونجادیگه.
ارحاج محمود جونم عکس بزارد اونجارفت اگر
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین