پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۰۹:۰۷

۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اجتماع علمداران با مداحی حاج مهدی ارضی و کربلایی جواد مقدم

حجت الاسلام سعیدیان: اشک بر امام حسین(ع) هم پاک است هم پاک کننده + گزارش تصویری

به عالمی گفتند دنیا بهتر است یا عالم برزخ، او سه بار فریاد زد دنیا دنیا دنیا، چون در دنیا می توان بر امام حسین گریه کرد. از امام حسین بخواهید نکند این محرم آخرین محرم عمر ما باشد، نکند این محرم را ببینیم ولی درکش نکنیم.
کد خبر : ۱۴۵۵۸
عقیق: مراسم اجتماع علمداران با قرائت قرآن توسط قاری رضا قصری زاده سخنرانی حجت الاسلام سعیدیان و مداحی حاج مهدی ارضی و کربلایی جواد مقدم برگزار شد.


گزیده از سخنان حجت السلام سعیدیان را می خوانید:


*در کشور ما به مسئله ولایت امیرالمومنین بی توجهی شده است، مگر حضرت امام (ره) نفرمود: خطر آل سعود از صهیونیست ها بیشتر است، دیده شده حجاجی که به سرزمین وحی تشریف می برند زمانی که بر میگردند می گویند آنها راست میگویند، چون طی سال های گذشته مبالغ زیادی خرج خرج چاپ و نشر کتب ضدشیعی به زبان فارسی کرده اند، .

* ماباید پای این مملکت  بایستیم وخودمان باید حل کنیم، تا دشمن نتواند سو استفاده کند، الان دشمن میخواهد قبح یکسری چیزها را بشکند، وقتی حرمت شکنی شد باب برای خیلی از مسائل باز می شود، میخواiند بی غیرت را در جامعه ترویج کنند، باید محکم جلو آن ها ایستاد، مردم ایران زمین برترین حجاب ها را داشتند، یک عده ای می آیند هرچه میخواهند بگویند بعد تکذیب کنند، باید مهری به دهان این آدم ها زده شود که نتوانند.

*استاد ما می فرمودند: اشکی که برای امام حسین ریخته می شود پاک نکنید، زیرا هم پاک است هم پاک کننده هستند، ملائکه زمان گرفتن روح از بدن، آن زمان که انسان هیچ کس را ندارند، زمانی که ملائکه به این صورت ها نگاه می کنند می فهمند که این سینه زن امام حسین است، به عالمی گفتند دنیا بهتر است یا عالم برزخ، او سه بار فریاد زد دنیا دنیا دنیا، چون در دنیا می توان بر امام حسین گریه کرد.

*ما شاید شیعه نباشیم ولی محب که هستیم، شب اول قبر در تاریکی ، اشک ها قبر را پر نور می کنند، از امام حسین بخواهید نکند این محرم آخرین محرم عمر ما باشد، نکند این محرم را ببینیم ولی درکش نکنیم، روضه امام حسین حجاب های بین عبد و رب را کنار می زند، خدا نکند روز قیامت توان آن را نداشته باشیم به صورت امام حسین نگاه کنیم، اگر در دنیا خوب تربیت شدی عالم برزخ هم خوب هستی.

*خدا را شکر کنید که علی علیه السلام داریم، وگرنه توحید ما می شود توحید وهابیت، پیامبر اشاره کرد به امیرالمومنین و گفت: کتاب مبین که در قرآن آمده است  ایشان است، وهابی ها اعتقاد دارند خداوند همه چیز دارد جز ریش، در فتوای جدید وهابی ها آمده اگر باد آمد زنان باید زمین بخوابند تا مگر باد چادر آنها را نبرد، جرج جرداق مسیحی می گوید: تمام اسلام را گشتم ولی حضور علی بن ابیطالب جا برای اسم پهلوان های گذشته وآینده نگذاشته است.

*نمونه شجاعت علی علیه السلام جنگ با عمربن عبدود است، ابن تیمیه در منهاج السنه برای توجیه کردن ترسو بودن سرانشان می گوید، شجاعت ابوبکر در دعا بود و شجاعت عمر در قلب او بود، ولی علی علیه السلام کسی است که با عمرو جنگید، در شب لیله المبیت در جای پیامبر خوابید، 83 جنگ داشته است ولی این ها هیچ کدام نشانی از شجاعت در جنگ ها نداشتند.

*از ابن ابی الحدید معتزلی سنی پرسیدند نظرت در مورد علی بن ابیطالب چیست؟ گفت: چه بگویم در مورد آن آقایی که با آن که دشمنان او دوست داشتند ولی نتوانستند اعتراف کنند، از دانشمند مسیحی پرسدند در تاریخ که تحقیق کردی کدام شخصیت برایت ماندگار شد، میگوید: علی بن ابیطالب نسخه ای است که دومی ندارد، ابن ابی الحدید در مقدمه شرح نهج البلاغه 24 روایت می آورد و می گوید آین ها نمی است از فضایل امیرالمومنین، این ها معجزه است.


 


گزارش تصویری















گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام عقیق جان این مراسم صوت نداشت?اگر داشت لطفا بزارید چونکباید قابل استفاده باشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام عقیق جان این مراسم صوت نداشت?اگر داشت لطفا بزارید چونکباید قابل استفاده باشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
واقعا تركيب اين دو كولاك هست ما از راه دور ارادتمون به حاجي ميرسونيم در ضمن هر كي حاج مهدى رو دوست داره بايد به اقا جواد هم احترام بزاره اينها بجز دوستان قديمي با هم فاميل هم هستند لطفا حاشيه ممنوع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
مراسم فوق العاده‌ای بود افرین به اقاي ارضی که ارتباط با جواد مقدم رو به دیگران یاد داد
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام عقیق جان این مراسم صوت نداشت?اگر داشت لطفا بزارید چونکباید قابل استفاده باشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
بابا چرا ناقص گذاشتید چرا صوتی، تصویری نزاشتیدویگن خیلی مجلسه خوبی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
رفقا از دشمنی با نوکرای امام حسين دست بردارید حاج مهدي و حاج اقاي سعيديان دارن رفاقت هارو تو جلسه ها بیشتر میکنن اگر ایرادی هست در غالب رفاقت قابل حله دم سه تاشون یعنی شیخ علي و حاج مهدي و آقا جواد گرم بانی خیر شدن
ناشناس
عزیز جان
همه چیز با رفاقت حل نمیشه
خدا کمک کنه که هیچ وقت حرمت اهل بیت رو نشکونیم
ناشناس
انشاا... کسی همچنین قصدی رو نداره
عزیزم ما همه داشتیم از حریم و حرمت دفاع می کنیم و به نظر من با رفاقت ها میشه همه چیز رو درست کرد نه با زبون تند و بی ادبانه
عبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام
دست عقیق درد نکنه
دست آقای معین احدی درد نکنه
چه عکسایی گذاشتید
یاد اون مجلس باشکوه و باعظمت رو یادآوری می کنه
خدا خیرتون بده
یاعلی
ولایتی
:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عقیق خیلی عالی بود لطفا موداومبرنامه های حاجی مهدی ارضی رو کاربذار با صوت یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عشق من حاج مهدی ارضی
این عکس آخری رو نگاه کن
ببین چه دلبری می کنه
آدم عاشقش میشه
شور و حال و سوز و عشق رو که نگو
خدا حفظش کنه
مهدی داداش زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام
مجلس بسیار عالی، پر بار با موضوعیت مناسب که ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل و شأن و جایگاه بالای شهدا و احترام به خانواده شهدا را متذکر شدند انشاا... بتوانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خارج نشدن از صراط مستقیم استفاده نمائیم
مهدی داداش زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام
مجلس بسیار عالی، پر بار با موضوعیت مناسب که ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل و شأن و جایگاه بالای شهدا و احترام به خانواده شهدا را متذکر شدند انشاا... بتوانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خارج نشدن از صراط مستقیم استفاده نمائیم
شیعه پیروز است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
حاج مهدی رو عشقه حاجی خدا خیرت بده
دمت گرم که قدم جلو گذاشتی و کربلایی جواد مقدم رو از دید بد برخی ......... نجات دادی
ناشناس
باید امام زمان تایید کنه دوست عزیز
نه حاج مهدی
در ضمن مواظب کسایی که خط قرمز ها رو شکوندند باشید
نقی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام حاجی رو عشقه رو دست حاج مهدی مداح نداریم
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من اولین بار بود که هیئت مهدی جان می رفتم ولی با دیدن حسن رفتار و منش حاج مهدی و برخورد خوب بچه های هیئت علاقمند شدم که منبعد از این هم هیئت مهدی جان برم. ++
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.برنامه واقعا عالی بود.خدا به حاج آقا مهدی با این نوای گرمشون سلامتی بده.امیدوارم این ارتباطات روز به روز بیشتر و بیشتر شود.از سایت عقیق هم بابت اطلاع رسانیش ممنونم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جلسه با شکوهی بود
با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد
هم قاری هم واعظ هم مداح همه با نجابت خاصی محفل رو اداره میکردند
از این به بعد هم ایکاش از این اجتماع ها برگزار بشه
خیلی عالی بود
التماس دعا
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با سلام وقبولی عزاداری ها لطفا صوت مراسمها هم درسایت باشد ضمنا برنامه دهه اول درج شود
کریمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با سلام..ارتباط حاج آقا مهدی ارضی با آقا جواد مقدم خیلی خوبه.واقعا اولین گردهمائی مراسم علمداران عالی بود.خدا به حاج مهدی سلامتی بده.
علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام

خیلی خوب بود واقعا ....حاج مهدی ارضی دست درد نکنه،حاج جواد مقدم عزیز از شما هم ممنون...من اولین بار بود تو هیئت مهدی جان می اومدم. مراسم منظمی بود واقعا که جاج مهدی و حاج جواد بهم میومدن...بازم از این کارا بکینید
علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام

خیلی خوب بود واقعا ....حاج مهدی ارضی دست درد نکنه،حاج جواد مقدم عزیز از شما هم ممنون...من اولین بار بود تو هیئت مهدی جان می اومدم. مراسم منظمی بود واقعا که جاج مهدی و حاج جواد بهم میومدن...بازم از این کارا بکینید
محمد توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
پروردگارا چند روزی اجلم را به تآخیر انداز,چند روزیست دلم هوای محرم دارد.....
سلام عقیق جان دمه شما گرم مجلس , مجلس خوبی بود یعنی عالی بود دمه همه بچه های سایت عقیق هم گرم
دوستداران جواد مقدم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام

مرسی از هردو بزرگوار ...کیف کردیم ...
بازم بذارین از این حرفا
ارمین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام ایشالا ادامه بدبینو نا اجتماع 10 برین ما هم بیاییم و هم پیمان بشیم
رضا هلالی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
به به عجب اجتماع علمدارانی ایشالا دومین اجتماع منو دعوت کنین
شایان احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام چه هیئتی کاش میشد یه بار دگه همچین جایی میشد بریم
کیارش روستایی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دستمه همه بچه های هیئت علمداران درد نکنه
سامان درویشی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اش همه ی مجالس انقدر بی هاشیه بود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.واقعا مراسم عالی بود از هیئت مهدی جان و نوکر با اخلاص امام حسین حاج آقا مهدی ارضی کمال تشکر داریم.امیدواریم این مراسم ها ادامه دار باشد.
عماد کشاورز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دستدون درد نکنه
حمید عیاران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فقط میتونم نمره ی 20 بهم بهتون
کامران سلیمی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فکر کنم دومین اجتماعدون رضا باشه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.حاج آقا مهدی ارضی خدا به شما سلامتی بده.من برای اولین بار بود که در هیئت شما می آمدم واقعا شیفته شما و هیئت مهدی جان شدم.یا ابا صالح ادرکنی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.آفرین به جواد مقدم که با اون بچه های با ادبشان مهمون خوبی برای هیئت مهدی جان بودند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
چشم حسود ها بترکه.کسانی که نمی توانند دو تا نوکر خوب امام حسینو کنار هم ببینه.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام از هیئت مهدی جان ، موسسه فرهنگی قائم ، آثار نشر حضرت امام ،شما سایت عقیق ، هیئت بین الحرمین و تمامی کسانی که باعث بالا بردن این گردهمائی بزرگ شدند کمال تشکر را داریم.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با سلام.میخواستم ببینم جواد مقدم محرم تهران هست یا خیر ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دمه همه بچه های علمدار گرم.بخصوص حاج مهدی ارضی
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.آقا جواد امسال محرم تهران نیست.انشاالله منشینیم پای روضه گرم حاج آقا مهدی ارضی.با اینکه من پا منبری جوادم اما حا مهدی یه دونست.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
سلام.آقا جواد امسال محرم تهران نیست.انشاالله منشینیم پای روضه گرم حاج آقا مهدی ارضی.با اینکه من پا منبری جوادم اما حاج مهدی یه دونست.
عبداللهي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
چه كوتاه است فاصله غدير تا عاشورا ، از بالا رفتن دست پدر تا پايين امدن سر پسر،...ممنونم از خادمين هيأت مهدي جان عج براي مديريت خوب اين حركت بزرگ ولايي و در راس همه از مادحين محترم حاج مهدي ارضي و كربلايي جواد مقدم براي سوز و گداز حسيني ايشان انشالله در پناه امام زمان عج سلامت باشند اجرهم عنداله وعندالحسين ع.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کاشکی اینقدر راحت همه چیز از یادمون نمیرفت
چقدر حافظه ها ضعیف شده
مهدی .دا
برادر عزیز من واقعاً برات متآسفم که همیشه دوست دارید یک نفر رو تخریب کنید.
داداش من حضرت آقا داره امر میکنه که یکی باشید و اسلام رو قوت بدید
اما ما دنبال تخریب ............. هستیم
زشته برو یکم رو فکرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نمی دونم چطور اون سبک های تاسف بار رو یادتون رفته
شعر هایی که همه دشمنای اهل بیت و ایران رو خوشحال میکرد و متاسفانه میکنه
هیچ قید و بندی هم که نداشت از اروپایی و آمریکایی گرفته تا خونه مادر بزرگه
واقعا متاسفم که برای چنین کسایی اینقدر تره خورد میکنید
به نظرم کسایی که با نوای ایشون حال میکنن در واقع دنبال آهنگ های مثلا اسلامی هستن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عقیق
فکر میکردم بعد از قضیه مدافعان حرم موضع خودتون رو نسبت به ایشون مشخص کردید
نمیدونستم حفظ مخاطب میتونه تا چقدر اهمیت داشته باشه
جالبه
م.د
مسئولیت عقیق صلاح سایت رو بیشتر از تو میدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عقیق جون
امیدوار باشیم مراسم دهه عاشورا رو هم تو مجلس مهدی جان گزارش می کنی
یا ...
خدا عزتت بده
داودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
باسلام. دم آقا مهدي و آقا جواد گرم. كور بشه كسي كه نميتونه رفاقت اين دو مداح عزيز رو ببينه.ياعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عقیق جون
امیدوار باشیم مراسم دهه عاشورا رو هم تو مجلس مهدی جان گزارش می کنی
یا ...
خدا عزتت بده
عبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عقیق عزیز، میگم ی چند تا عکس دیگه هم سایت های دیگه گذاشتن که خیلی قشنگه.
بد نیود تجمیع همه عکس های خبرگزاری ها و سایت ها را شما اینجا می زاشتی ها.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
سلام.آقای ناشناس عزیز اولا در مورد نوکر امام حسین اینطوری حرف نمیزنند.ثانیا شمایی که می گی آهنگ اروپایی و آمریکایی می خونه معلومه پس شما هم آهنگ ها رو خوب پیگیری که میدونی چی می خونه.واقعا متاسفم از این حرفها.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
سلام.آقای ناشناس عزیز اولا در مورد نوکر امام حسین اینطوری حرف نمیزنند.ثانیا شمایی که می گی آهنگ اروپایی و آمریکایی می خونه معلومه پس شما هم آهنگ ها رو خوب پیگیری که میدونی چی می خونه.واقعا متاسفم از این حرفها.
حسن اديبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
باسلام.آقا جواد و آقا مهدي دمتون گرم.اگر مجالس آقا جواد هم پوشش دهيدبه نظر من سايتتون پر بيننده تر ميشه.چون آقا جواد خيلي طرفدار داره.ياعلي
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
واقعا چقدر بازتاب مهدی ارضی وجواد مقدم نه فقط توهییت بلکه سایت هارم ترکوندن واقعا هرکه دارد هوس کرب وب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عَلَم علمدار بلند است
تا کور شود ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
واقعا چقدر بازتاب مهدی ارضی وجواد مقدم نه فقط توهییت بلکه سایت هارم ترکوندن واقعا هرکه دارد هوس کرب وب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
سلام خیلی مجلس خوبی بودخداخیربده به حاج مهدی وبچه های هیت مهدی جان من دست همه ی نوکرای امام حسین ومی بوسم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
آقای ناشناس شما در حدی نیستی که مداح اهل بیتو رد کنی داداش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ایولا جواد ایولا مهدی. دمتون داغ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
در جواب أون دوستي كه گفت خونه ي مادر بزرگو رو اقا جواد خوندن اين مدائح رو أقاي رعنايي خوندن
  • پربازدیدها
  • تازه ها