عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد.

عقیق:سخنرانی حرم مطهر در هفته جاری همه روزه یک ساعت قبل از اذان مغربU با حضور حجج اسلام جوادی، ظهیری و نائینی برگزار می‌‌شودو حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، گنجی، میرشفیعی، مؤمنی، حسینی قمی، حسینی اراکی و تراشیون  بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می پردازند.

دعای توسل از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه، 7 آبان‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار می شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، نهم آبان‌ماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برقرار است .

بر اساس این گزارش، دعای کمیل نیز ، پنجشنبه، 9آبان  بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی سید علی حسینی‌نژاد قرائت می‌شود؛ همچنین مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 10 آبان‌ماه 92 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جمعه، دهم آبان‌ماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب و در ادامه پاسخ به شبهات مهدویت با حضور اساتید حوزه برگزار می شود

مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد جوادی، برگزار می شود و‌ بیان احکام نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هوشیاری، همه روزه قبل از اذان ظهر بیان می شوn.

براساس اعلام روابط عمومی حرم مطهر، ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، اقامه می‌گردد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین