عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۴۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
گروهی از اعضای فرقه ضاله بهائیت که تحت امر «بیت ‌العدل» در کشورمان فعالیت‌های غیرقانونی داشتند، دستگیر شدند.
برخورد با شبکه تیمی فرقه ضاله بهائیت

عقیق:به دنبال آگاهی از فعالیت تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت در شهرستان آباده، با عوامل اصلی و هدایت‌کننده این شبکه برخورد شد.

اعضای این شبکه در پی دستورات صادر شده از مرکز این فرقه در فلسطین اشغالی موسوم به «بیت ‌العدل» با راه‌اندازی تشکیلات و کادرسازی، با هدف جذب خانواده‌های مسلمان بی‌اطلاع از ماهیت فرقه، انجام فعالیت‌های پنهان و غیرقانونی را در برنامه‌های خود قرار دادند.

مسئول اصلی این تشکیلات، با هماهنگی تشکیلات مرکزی از استان‌های همجوار به شهرستان آباده مسافرت کرده بود، وی به فعالیت‌های غیرقانونی شبکه مذکور اقرار کرده‌ و از سرگیری مجدد فعالیت‌های فرقه را از برنامه‌های مدنظر مرکزیت فرقه اعلام‌ کرده ‌است.

بر اساس این گزارش برگزاری کلاس‌هایی در قالب آموزش نقاشی، موسیقی، دروس تقویتی، مشاوره تحصیلی و...، نفوذ در دستگاه‌های دولتی و انقلابی با هدف جمع‌آوری اخبار و اطلاعات و شناسایی و ملاقات با خانواده‌های بی‌بضاعت به منظور جذب آنان، از جمله دستورهای ابلاغ ‌شده به عناصر این فرقه در ایران است. به نظر می‌رسد مردم باید در این زمینه هوشیار بوده و مسئولان هم ضمن اطلاع‌رسانی درست با انجام اقدامات مناسب، ترفند‌ها و توطئه‌های فرقه بهائیت را خنثی کنند.

طبق اعلام دادستان کل کشور در سال 1387، کلیه فعالیت‌های فرقه بهائیت در ایران غیرقانونی است، اما عناصر آموزش ‌دیده این فرقه همواره به صورت پنهانی و در پوشش‌های مختلف به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین