عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
مستند «با پای دل سفر کن» که سعی دارد با قصه هایی متفاوت و نگاه هایی گوناگون روایت گر سنت پیاده روی باشکوه زائران امام حسین باشد در 5 قسمت ...
عقیق:مجموعه مستند «با پای دل سفر کن» در پنج قسمت در شبکه مستند سیما تولید شد و در ایام محرم به روی آنتن می رود.

عباس نادران تهیه کننده این مستند ضمن اعلام این خبر افزود: این مجموعه سعی دارد با قصه هایی متفاوت و نگاه هایی گوناگون روایت گر سنت پیاده روی باشکوه زائران امام حسین از شهرهای مختلف به کربلا و عزاداری آنها در روز اربعین باشد. به این منظور از زمستان سال 91 کارگردانان مختلف با ما همراه شدند و با رویکردهایی متفاوت این رویداد را به تصویر کشیدند.

نادران از پویان عسگری، داریوش جهانگیری ، علی شعبانی به عنوان کارگردانان اپیزودهای مختلف این مجموعه به همراه خودش نام برد و اضافه کرد: در «با پای دل سفر کن» رویکردهای متفاوتی مدنظر گروه تولید بوده است. در قسمتی از این مجموعه نگاه مستند ما سیاسی است. در قسمتی دیگر به سراغ مستند روایی و شخصیت محور رفته ایم. حتی در قسمتی به حضور نوجوانان در این مراسم پرداختیم و مستندی داستانی ویژه این قشر تولید نمودیم و در قسمتهای دیگر نیز هدفمان تمرکز بر عقاید و باورهای مردمی که در این پیاده روی شرکت می کنند بوده است.

وی از رضا شیخی، امید غیاثی، میثم ریاحی و حسین بیات به عنوان تصویربرداران مجموعه نام برد و ادامه داد: حسین رسولیان و حسین بیات نیز تدوین مجموعه را بر عهده داشته اند و صدابرداری نیز بر عهده محمد شعبانی و داوود ربیعی بوده است.

این تهیه کننده و کارگردان مستند ابراز امیدواری کرد «با پای دل سفر کن» در دهه اول محرم از شبکه مستند سیما پخش شود.


منبع:دانشجو

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین