عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
مدیر کتابخانه دیجیتال نور از عرضه 106 جلد کتاب با موضوع غدیر و جانشینی حضرت علی(ع)، با امکان دسترسی به متن تمام صفحات، در فضای مجازی خبر داد.

عقیق:احمد عباسی درگفتگویی گفت: به مناسبت عيد سعيد غدير خم و جانشيني به حق و بلافصل حضرت اميرالمومنين علي ابن ابيطالب(ع)، محققان و پژوهشگران کتابخانه دیجیتال نور، 55 عنوان کتاب مشتمل بر 106 جلد کتاب با موضوع غدير و جانشيني آن حضرت را با امکان دسترسي به متن تمام صفحات کتاب ها، در این پايگاه عرضه کرده است.

وی با اشاره به برخی از عناوین کتاب‌های موجود در پایگاه کتابخانه دیجیتال نور، افزود: "موسوعه الغدير علامه اميني"، "جايگاه غدير در نزد اهل سنت"، "بررسي مستند حادثه غدير" و ... از جمله آثار عرضه شده می باشد.

 مدیر کتابخانه دیجیتال نور ادامه داد: اين کتابخانه بیش از اين 906 جلد کتاب با موضوع امام علي عليه السلام در پايگاه خود در فضای مجازی قرار داده است و مخاطبان و محققان می توانند از این آثار ارزشمند استفاده کنند.

عباسی همچنین به کتب به روز شده این کتابخانه اشاره کرد و گفت: افزایش کتاب‌های این کتابخانه  به 15 هزار جلد،

سه زبانه (فارسی – عربی و انگلیسی) کردن پايگاه و امکان استفاده از نرم افزارهاي مديريت ارجاعات، با اقبال عمومی روبرو شده است.

وی تصریح کرد: با راه اندازي اينترفس عربي و انگليسي بر روی پايگاه، بازدید کاربران کشورهای آمريکا، انگليس، افغانستان، آلمان، ترکيه، عراق، عربستان و مصر از کتابخانه دیجیتال نور افزایش یافته است.

علاقه‌مندان برای استفاده از کتابخانه دیجیتالی نور می‌توانند به آدرس اینترنتیwww.noorlib.ir مراجعه نمایند.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین