عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
ويژه برنامه زنده صبح هدايت در روز ميلاد امام هادي(ع) به بررسي و بيان اقدامات آن امام همام پيرامون ايمن سازي جامعه اسلامي مي پردازد.
صبح هدايت در راديو معارف روی آنتن می رود

عقیق:همزمان با فرارسيدن روز ميلاد دهمين مهر سپهر ولايت حضرت امام هادي(ع)، راديو معارف باويژه برنامه زنده «صبح هدايت» شور و سرور ميلاد مي‌گيرد.

«صبح هدايت» به موضوعاتي همچون  بررسي اقدامات امام هادي(ع) براي ايمن‌سازي جامعه اسلامي ايمن‌سازي جامعه اسلامي در عرصه رهبري و امامت و مقدمه‌سازي براي امامت امام عصر و مساله غيبت مي پردازد.

همچنين حجت الاسلام  دكتر ملايي در اين برنامه به بيان ايمن‌سازي عقيدتي و حفظ ايمان مردم از گزند حوادث. از قبيل؛ مبارزه‌با انحرافات عقيدتي، بيان ادعيه و زيارات و ماجراي علي‌بن‌مهزيار و عبد‌العظيم حسني، ايمن‌سازي علمي با تربيت عالمان و دانشمندان و پاسخگويي به سوالات علمي مردم و  ايمن‌سازي تربيتي با سيره و گفتار‌هاي اخلاقي و رفع اختلافات ميات علويان مي پردازد.

 لازم به ذكر است  ايمن‌سازي امنيتي از قبيل؛ برحذر داشتن اصحاب از نوشتن برخي مطالب، تغيير دادن اسامي اشخاص، توصيه اصحاب به مخفي داشتن ايمان خود، نفوذ در دستگاه خلفاي جور، از جمله محورهايي ديگري است كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

ويژه برنامه زنده «صبح هدايت» كاري از گروه معارف و فقه به تهيه و سردبيري اكبر طالبي نيا، و اجراي مجيد گلشيري دوشنبه 29 مهر  ساعت 9:00 از شبكه سراسري معارف تقديم معارف جويان شنونده خواهد شد


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین