عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از برگزاری همایش سبک زندگی حضرت زهرا(س) با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه کشور، در قم خبر داد.

عقیق:حجت الاسلام زمانی در گفتگویی، با اعلام این خبر گفت: شناخت سبک زندگی حضرت زهرا (س) می‌تواند نقش بسزایی در سلامت جامعه داشته باشد.

وی افزود: برگزاری همایش هایی با محوریت آموزه های معصومین(ع) و استفاده از نظرات اساتید و محققان، باعث آشنایی جوانان با آن ها خواهد شد .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم با بیان اینکه همایش سبک زندگی حضرت زهرا(س) در 25 محور فراخوان شد، ادامه داد: حدود یکصد مقاله از سوی اساتید و دانشجویان به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری، سه اثر برگزیده انتخاب گردید.

وی، زمان برگزاری این همایش را روز سه شنبه 29 مهرماه اعلام کرد و افزود: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی، اساتید و دانشجویان، در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زمانی در پایان، سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را از مهمترین برنامه های این همایش عنوان کرد و ابراز داشت: اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی، سخنرانی دکتر قاسمی، رییس دانشگاه آزاد واحد قم، تقدیر از سه مقاله برگزیده و ... از دیگر بخش های همایش سبک زندگی حضرت زهرا(س) است.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین