عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه عاشورا برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شد.

عقیق:همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه عاشورا برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری منتشر شد.

این کتاب در 1040 صفحه شامل مجموعه تمام گفتارها و مطالب  معظمٌ‌له از سال 1357 تا 1390 درباره‌ی وجود مقدس امام حسین(ع)‌ و تحلیل وقایع پیش و پس از عاشورای سال 61 هجری میباشدکه به روش سیر تاریخی تدوین شده است.

بهره‌گیری از فهرست تفضیلی و موضوعی، نمایه لفظی، نمایه آیات، نمایه روایات، نمایه کلمات بزرگان و کتابنامه جامع و همچنین ارائه مستندات کتاب در قالب لوح فشرده به همراه کتاب از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این مجموعه میباشد.

این اثر در قالب کتاب مرجع به گونه‌ای سامان یافته که بتواند مبنای پژوهش محققان این حوزه قرار گیرد، تا با مراجعه به آن بتوانند با توجه به دیدگاههای رهبری در این موضوع تحقیقات خود را گسترش دهند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب میتوانند به سایت اینترنتی این انتشارات به آدرس www.khameneibook.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 66483695-021 تماس حاصل نمایند.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین