عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
مرحله نخست ثبت‌نام و انتخاب كاروان زائران عمره از ۱۵ محرم و زمان ثبت‌نام و انتخاب كاروان حج تمتع ۹۳ از هفدهم ربيع‌الاول آغاز مي‌شود.
عقیق:رئيس سازمان حج و زيارت از موافقت وزارت حج عربستان براي افزايش ۵۰ درصدي سهميه جمهوري اسلامي ايران در عمره ۹۳ – ۱۳۹۲ خبر داد و با بيان اينكه برنامه زمان‌بندي عمره پيش رو تدوين و تقديم نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني شده است، گفت: در عمره ۹۳ – ۹۲ در قالب برنامه ۱۰ روزه، زمينه تشرف بيش از ۷۵۰ هزار زائر ايراني فراهم مي‌شود.

ثبت نام عمره ۲۸ آبان؛ ثبت نام تمتع ۲۹ دي

وي با اعلام اينكه ثبت‌نام و انتخاب كاروان زائران عمره از ۱۵ محرم شروع و در دو مرحله انجام مي‌شود، ابراز اميدواري كرد كه در ايام ماه صفر شاهد حضور عمره‌گزاران ايراني در سرزمين وحي باشيم.

اوحدي همچنين از بسته شدن برنامه زمان‌بندي حج ۹۳ خبر داد و اظهار داشت: زمان ثبت‌نام و انتخاب كاروان حج تمتع ۹۳ از هفدهم ربيع‌الاول شروع و تا پايان دهه فجر كامل شده و كاروان‌هاي حج تمتع سال آتي نيز تا پايان اسفند ماه ۹۲ بسته مي‌شود.

رئيس سازمان حج و زيارت بر ارتقاي زيرساخت‌ها براي تبديل جمهوري اسلامي ايران به مركز ثقل ترانزيت زائران كشورهاي مختلف تاكيد كرد و در همين زمينه، از ساخت ترمينال زيارتي فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) با سرمايه‌گذاري بانك گردشگري و بانك ملت و با نظارت سازمان حج و زيارت خبر داد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
-
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
1
هزینه چقدر است؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین