عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم به تشریح ویژه برنامه‌های سالروز میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت.
عقیق:منطقه قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: در شب میلاد پر خیر و برکت حضرت علی بن محمد امام هادی(ع)(یکشنبه، 28مهرماه) مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین برادران و مدیحه سرایی سیدعلی حسینی‌نژاد بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره برنامه‌های آستان مقدس در روز ولادت امام هادی(ع)(دوشنبه 29مهرماه) اظهار کرد: در صبح روز دوشنبه، مراسمی از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی و مداحی حاج رضا ساعدی برگزار و عصر روز ولادت نیز آیین‌های حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا مدرسی و مداحی مهدی حیدرزاده ادامه خواهد داشت.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به همخوانی گروه‌های تواشیح معراج،‌ الغدیر، موعود و میعاد در این آیین‌ها گفت: در شام ولادت این امام همام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی همراه با مداحی حاج حسین پاک‌زمان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.


منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین