پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۱۴:۴۰

۱۳۹۲/۰۷/۲۴
دعای عرفه در هیئت عشاق الحسین(ع)

گزارش تصویری/ دعای عرفه در هیئت عشاق الحسین با مناجات حاج علی قربانی

کد خبر : ۱۴۱۲۳
عقیق: مراسم قرائت دعای روحبخش عرفه با حضور جمع کثیری از مردم مومن تهران در محل احداث حسینیه هیئت عشاق الحسین(ع) برگزارشد.

به گزارش خبرنگار عقیق در این مراسم پرفیض و معنوی پس از قرائت قرآن، حاج علی قربانی به قرائت دعا و روضه خوانی پرداخت.

گزارش تصویری



























گزارش: سید محمد مصطفی مرتضایی نژاد

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
lvfl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
بنر پشتت همون بنر ممد طاهری تو ماه رمضون بود عکساش تو همین سایت هستش فکنم
سیدمحمدمصطفی مرتضایی نژاد
بله چون طراحش یک نفره
علیرضا
|
Germany
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
خدا حاج قربون و برای مانگه دارد امیدواریم امسال حاجی عاشورا تهران باشه وهیات وتنها نزاره
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
سلام ، میشه سایت عقیق یه طراح مثل همین طراح حرفه ای برای محرم معرفی کنه ؟
صمدآقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
سایتتون از نظر طراحی ضعیفه ..............
از همچین طراحایی استفاده کنید،طرح بنر تبلیغاتی عرفه هم خاص بود برا حاج قربون اینا
  • پربازدیدها
  • تازه ها