عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
دانشگاه‌های سراسر کشور نیز مانند دیگر مراکز و مجامع مذهبی سطح شهر، فردا سه‌شنبه ۲۳ مهر ماه مصادف با نهم ذی‌الحجه مراسم دعای عرفه را برگزار می‌کنند.

عقیق:مراسم دعای پر فیض عرفه همانند سال‌های گذشته در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود. کلیه هیأت مذهبی، حرم‌های مطهر، امام‌زادگان و مجامع عمومی‌ سطح شهر این مراسم را برپامی‌کنند. دانشگاه‌های سراسر کشور نیز مانند دیگر مراکز فردا سه‌شنبه 23 مهر ماه  مصادف با نهم ذی‌الحجه مراسم دعای عرفه را برگزار می‌کنند.

دانشگاه  «امیرکبیر»

این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی سخنران این مراسم خواهد بود و حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی‌نیا نیز به قرائت دعای عرفه پرداخته و مدیحه‌سرایی می‌کند. این برنامه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.

دانشگاه «تهران»

مراسم دعای عرفه مانند سال‌های گذشته در مسجد دانشگاه تهران میزبان دانشجویان این دانشگاه خواهد بود. سخنرانی و قرائت دعای عرفه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان صورت می‌گیرد که از ساعت 14 این مراسم آغاز خواهد شد.

دانشگاه صنعتی «شریف»

مسجد دانشگاه شریف برگزار کننده مراسم روز عرفه در دانشگاه شریف است که حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان در این برنامه سخنرانی داشته و احمد عباسی به قرائت دعا و مدیحه‌سرایی می‌پردازد. این برنامه از ساعت 14:30 برای عموم دانشجویان برقرار خواهد بود.

دانشگاه امام صادق(ع)

از ساعت 14، دعای عرفه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی قرائت خواهد شد. در پایان این مراسم، نماز مغرب و عشاء با حضور جمع کثیری از دانشجویان و اساتید دانشگاه اقامه خواهد شد. شرکت برای همه علاقه‌‌مندان در این مراسم نورانی و پرفیض بلامانع است؛ علاقه مندان به حضور در این مراسم می‌توانند در روز عرفه به دانشگاه امام صادق(ع) به آدرس بزرگراه شهید چمران- پل مدیریت- خیابان مدیریت- ابتدای خیابان علامه طباطبایی مراجعه کنند.

دانشگاه الزهرا(س)

برنامه دعای روز عرفه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود که از ساعت 13 در نمازخانه مرکزی آغاز خواهد شد. محمد بره‌مهر به قرائت دعای عرفه پرداخته و مدیحه‌سرایی می‌کند. این برنامه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین