عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
مراسم روحانی و پر فیض دعای روح بخش عرفه سیدالشهدا(ع) از ساعت 14 سه شنبه، 23مهرماه به طور مستقیم از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود.
عقیق: روز عرفه، روز رحمت عام الهی است، دعای در این روز نیز، زمینه ساز تجلّی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است ,در این روز معنوی و مقدس، مراسم دعای عرفه به صورت زنده از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.

 در این روز دست هایی که به نشانه حاجت و نیاز به آستان الهی گشوده می شود، نازل کننده رحمت واسعه خداست پس شنوندگان شبکه رادیویی همراه با زائران حرم مقدس حضرت عبدالعظیم‌ حسنی(ع) از ساعت 14 روز سه شنبه 23مهر ماه دعای روح بخش عرفه سیدالشهدا(ع) را از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی می شنوند.

این مراسم با اجرای استاد عباس سلیمی از ساعت ۱۴ با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط  قاری بین المللی کشورمان محمدحسن موحدی  آغازمی‌شود و پس از آن  حامد رضوانفر مرثیه سرایی خواهد کرد و مجتبی باقری نیز ساعت ۱۵ دعای عرفه را قرائت می کند.

علاقه مندان می توانند دعای عرفه راکه به همت گروه محافل و مسابقات قرآنی  ساعت 14 سه شنبه 23مهرماه  ماه برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز و موج AMردیف 585 کیلوهرتز از رادیو قرآن پخش می شود همراه با حاضران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) زمزمه کنند.


منبع:بی باک
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین