عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در این مکان مقدس خبر داد.
عقیق: ابراهیم صدوقی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ارتقاء سطح مراسم مسجد مقدس جمکران یکی از اهداف معاونت فرهنگی این مکان مقدس است به تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران به مناسبت روز عرفه و عید قربان پرداخت و اظهار داشت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای برگزاری باشکوه مراسم روز عرفه، برنامه قرائت دعای این روز عظیم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه روز سه شنبه از ساعت 14:30 در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با قرائت حجت الاسلام شهیدی و با حضور مردم مومن و منتظر ایران اسلامی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران افزود: برگزاری نماز عید و دعای ندبه در روز عید سعید قربان برنامه دیگری است که توسط معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار میشود که طی آن مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج عباس حیدر زاده به قرائت دعای ندبه در روز عید خواهد پرداخت.
به گزارش مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران صدوقی گفت: نماز عید سعید قربان نیز با حضور آیت الله العظمی علوی گرگانی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای دیگر مسجد مقدس جمکران از جمله دارالقرآن، کانون مفتاح و مرکز فرهنگی هنری گل نرگس این مکان مقدس نیز برنامه های ویژه ای را برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده اند که از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه دعوت می شود در این مراسم حضور یافته و بر شکوه مراسم و برنامه های مسجد مقدس جمکران بیفزایند.


منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین