عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶
دبيرخانه مسجد معظم كوفه اعلام كرد: تاكنون ۹۶ درصد از صحن حضرت مسلم بن عقيل عليه السلام به پايان رسيده است.
عقیق:سيد حيدر موسوي رئيس بخش امور فني مهندسي دبيرخانه مسجد كوفه از به پايان رسيدن ۹۶ ٪ از كار توسعه صحن حضرت مسلم بن عقيل(ع) و هاني بن عروه رضوان الله عليه، خبر داد و افزود: «كار توسعه و بازسازي تا ماه نوامبر سال جاري تكميل خواهد شد».

كار بازسازي به انجام رسيده يكي از فعاليتهاي دبيرخانه مسجد كوفه بشمار مي‌آيد كه توسط دبيرخانه مسجد در راستاي ارائه بهترين خدمت به اين مكان مقدس در حال اجرا است. همچنين اين دبيرخانه با تمام توان خود و استفاده از بهترين روش‌ها خدمات مورد نياز را تقديم نمايد".

آقاي موسوي ادامه داد: «كار توسعه شامل توسعه شبستان دور و بر ضريح حضرت مسلم بن عقيل و هاني بن عروه رضوان الله عليه و ساخت دو گلدسته در دو طرف صحن نيز مي‌باشد».

آقاي موسوي افزود: «اين پروژه توسط مجري آن تا ماه نوامبر سال جاري به پايان خواهد رسيد».

تمامي كاركنان و دستاندركاران دبيرخانه مسجد معظم كوفه در جهت پيشرفت و نمايان ساختن مسجد معظم كوفه و مزارهاي وابسته به آن بشكلي شايسته كه تاريخ قديم شهر كوفه و درخشاني و شكوفايي آن را از طريق آميختن تاريخ با طرح‌هاي مدرن كه بر اساس سبك فني و مهندسي مشخص شده از سوي اين دبيرخانه مي‌باشد، را آشكار مي‌سازد.

آقاي موسوي همچنين گفت: " اداره فني مهندسي اوقاف شيعيان از اين پروژه حمايت و پشتيباني نموده است و هزينه‌هاي آن از منابع مالي پروژه نجف اشرف پايتخت فرهنگي جهان اسلام تامين شده است و پس از به پايان رسيدن اين منابع مالي ۳۵٪ درصد باقي مانده از اين پروژه توسط اوقاف شيعيان به پايان رسيد.





















منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین