عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
برنامه‌های «تا نیایش»، «شب به یاد ماندنی» و «یک فنجان آرامش» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) از شبکه تهران پخش می‌شود

عقیق:  شبکه تهران به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اول ذی الحجه برنامه‌های شاد و متنوعی را روانه آنتن می‌کند.

شب به یاد ماندنی
«شب به یاد ماندنی» عنوان برنامه‌ای تولیدی از گروه اجتماعی شبکه تهران است که روز دوشنبه 15 مهرماه ساعت 21:30 دقیقه پخش می‌شود. این برنامه شاد و جذاب با رویکرد اشاعه فرهنگ حسن انتخاب و ازدواج الگو برای نسل جوان است. مصاحبه صمیمی با خانواده عروس و داماد، تیتراژ شروع و پایان از قسمت‌های مختلف این برنامه است و اجرا این برنامه را بهمن هاشمی بر عهده دارد.

تانیایش
برنامه زنده «تانیایش» با موضوع بررسی عفاف و حجاب از دیدگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) با کارشناسی نفیسه فیاض‌بخش در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا بر روی آنتن می‌رود. 

یک فنجان آرامش
برنامه «یک فنجان آرامش» نیز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) به بررسی ازدواج موفق و سالم و انتخاب همسر با حضور سیدکاظم فروتن اورولوژیست می پردازد. محور اصلی برنامه «یک فنجان آرامش» راهکارهای موثر در انتخاب همسر مناسب است.

برنامه «یک فنجان آرامش» به واکاوی، تحلیل و آسیب‌شناسی روحی و روانی بنیان‌های خانواده پرداخته که محوریت اصلی آن آموزش مهارت‌های روان‌شناختی است.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین