عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
تخفیف 15درصدی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)
کتاب «مفاتیح الحیات» اثر ارزشمند آیت‌الله جوادی آملی از سوی انتشارات اسراء به چاپ یکصد و سی و نهم رسید که این کتاب در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) با بیش از ۱۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود.

عقیق: مرکز بین‌المللی نشر اسراء چاپ یکصد و سی و هفت تا یکصد و سی و نه کتاب «مفاتیح الحیات» را در هر نوبت 5 هزار تیراژ به زودی منتشر و روانه بازار نشر می‌کند.

به گفته مصطفی امرائی، مدیر مرکز بین‌المللی اسراء کتاب «مفاتیح الحیات» اثر ارزشمند آیت‌الله جوادی آملی در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) را با 10 الی 15 درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌کند.

وی اضافه می‌کند: کتاب «مفاتیح الحیات» هنوز هم با همان قیمت قبلی یعنی 14500 تومان منتشر و دوستداران این کتاب گرانسنگ عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت‌الله جوادی آملی این اثر را در 5 بخش بیان کردند که بخش اول به «تعاملات انسان با خود» که درباره تکبر، تدبر، یادگیری و دانش اندوزی است، همچنین بخش دوم این کتاب به «یادگیری و دانش اندوزی» اختصاص دارد که این مرجع عالیقدر در این بخش به اهمیت دانش اندوزی، یادگیری علوم مورد نیاز، آداب تعلیم و تعلم و برخی از علوم مورد نیاز پرداخته است.

فصل سوم کتاب «مفاتیح‌الحیات» به «کار و تلاش» مربوط می‌شود که در این بخش اهمیت کار و تلاش، کارگری انبیاء و امامان، سحرخیزی و کار و مدیریت در کار بیان شده است. فصل چهارم به «حفظ تن و حرمت اضرار به نفس» اختصاص دارد که اهمیت حفظ جان و سلامت، عوامل سلامت، پرهیز از آسیب رساندن به بدن، پیشگیری از بیماری‌ها، برخی از شیوه‌های درمان و پرهیز از درمان با حرام از بخش‌های این فصل به شمار می‌رود.

بخش دوم کتاب «مفاتیح الحیات» به «تعامل انسان با همنوعان» بخش سوم به «تعامل مردم و نظام اسلامی»، بخش چهارم به «تعامل انسان با حیوان» و بخش پایانی به «تعامل انسان با خلقت زیست محیطی» اختصاص داشته که در بخش پایانی نکاتی درباره آب و هوا و خاک حاصلخیز، درختکاری و جنگل‌ها، فضای سبز و مراتع و باد و باران نیز بیان شده است.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین