عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه برنامه‌های هفتگی حرم مطهر را تشریح کرد.

عقیق:حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، سخنرانی حرم مطهر همه روزه یک ساعت مانده به اذان مغرب با حضور حجج اسلام والمسلمین گنجی، امامی و سید کاظم تکیه‌ای برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا گفت: در برنامه این هفته،‌ حجج اسلام والمسلمین میرباقری، محمد باقر حیدری کاشانی، عباسی، مؤمنی، حسینی قمی، ماندگای و تراشیون به ایراد سخن می پردازند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیأت جانبازان استان، در روز سه‌شنبه، شانزدهم مهرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، هجدهم مهرماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

وی افزود: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه، 18مهرماه ، بعد از نماز مغرب و عشا، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد، قرائت می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه، صبح جمعه نوزدهم مهرماه 92، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جمعه، 19 مهرماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب و در ادامه پاسخ به شبهات مهدویت با حضور اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت، با حضور حجت‌الاسلام بالادستیان برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبح‌گاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد جوادی، اظهار داشت:‌ بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اقامه می‌شود.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین