عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰
معاون آستان قدس رضوی خبر داد
مراجع عظام تقلید، حضرات آیات‌ خاتمی و علم‌الهدی، حجج‌اسلام قاضی عسکر، راشد یزدی، ماندگاری، قرائتی، فرزانه، حسینی‌قمی و رئیسی برخی از سخنرانان حرم مطهر رضوی بودند.

عقیق: حجت‌الاسلام سید جلال حسینی معاون آستان قدس رضوی اظهار کرد: این جلسات ویژه عموم زائران و خواهران در مجموعه رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر رضوی به صورت روزانه و در اوقات مختلف برگزار شد.

به گفته وی از مجموعه این تعداد جلسات سخنرانی و بیان معارف دینی، 2 هزار و 760 جلسه برای عموم زائران و 665 جلسه ویژه خواهران برگزار شده است.

حسینی رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالاجابه، دارالحکمه، غدیر، دارالحجه، شبستان‌های مسجد جامع گوهرشاد و صحن‌های جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، کوثر، هدایت و جامع رضوی را برخی از مکان‌هایی ذکر کرد که این جلسات تبلیغی و مذهبی در آنها برگزار شد.

حسینی با بیان این‌که در این جلسات از سخنرانان برجسته دعوت شده است، اظهار داشت: مراجع عظام تقلید، حضرات آیات‌ خاتمی و علم‌الهدی، حجج‌اسلام قاضی عسکر، راشد یزدی، ماندگاری، قرائتی، فرزانه، حسینی‌قمی و رئیسی  برخی از سخنرانان حرم مطهر رضوی بودند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد:  برگزاری سخنرانی‌های عمومی در قالب بیان سیره، احکام و اعتقادات، آداب زیارت، شرح و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و ادعیه و زیارات مختلف نظیر زیارت امین الله و امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های تبلیغی و مذهبی حرم مطهر رضوی است.

منبع: تسنیم
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین