عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
با اینکه هر روز برگی بر رسوایی های فتوای ضد اسلامی "جهاد نکاح" افزوده می شود وهابیون این فتوا و اعمال ننگین صورت گرفته توسط تروریست های وهابی را متوجه شیعه می دانند!

عقیق: هر روز که می گذرد پرده ای از رسوایی های جهاد نکاح می افتد. اما وهابیون هنوز منکر آن هستند و می گویند این را شما شیعیان و دستگاه های تبلیغاتتان  ساخته اید!


این اظهارات مدیر مسئول و کارشناس با سابقه ترین شبکه وهابی فارسی زبان است که در تماسی با شبکه جهانی شیعی ولایت مطرح کرد.


وی در جواب پرسش مجری برنامه شبکه ولایت در مورد جهاد نکاح، ضمن انتساب وهابیون فعال در سوریه به اهل سنت، به انکار این فتوا پرداخته و آن را ساخته شیعیان و دیگر دستگاه های اطلاعاتی و رسانه های دنیا دانست و گفت:« جهاد نکاح را شما و دستگاه های اطلاعاتی دنیا تراشیدید[!] این جهاد نکاح را شما با دستگاه های دروغین تبلیغاتی دنیا برای بدنام کردن مجاهدان اهل سنت جعل کرده اید[!]»


اما آنچه که در سوریه و درخارج این کشور علیه دولت و ملت این کشور جریان دارد، حکایت از فعالیت های دستگاه های اطلاعاتی اغلب کشورهای منطقه و قدرت های جهانی به نفع تروریست های وهابی است.


از سوی دیگر برای پیروزی وهابیون در این جنگ، رسانه و شبکه های ماهواره ای سنگ تمام گذاشته و خدمات شایانی به تروریست ها در سوریه داشتند.


حال کدام دستگاه های اطلاعاتی و رسانه ای این فتوا را برای بدنام کردن تروریست های سوریه تراشیدند از آن دسته دروغ هایی است که همواره شبکه های وهابی از گفتن آن هیچ ابایی نداشته و ندارند..


این اظهارات در حالی است که دولتمردان تونس به واسطه رسوایی های بوجود آمده توسط دختران و زنان شرکت کننده در جهاد نکاح، برنامه هایی از جمله ممنوعیت سفر زنان و دختران به سوریه را در دستور کار خود قرار داده اند.


حال اگر جهاد نکاح یک امر جعلی و تراشیده دستگاه های رسانه ای شیعه است چرا می بایست دولتمردان تونس دست به چنین اقداماتی بزنند؟


منبع: جام نیوز

212009


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین