عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مشخص نشدن هزینه حج تمتع ۱۴۰۳، از اعزام تیم مسکن به عربستان برای نهایی کردن قراردادها خبر داد.

عقیق: رئیس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های حج تمتع ۱۴۰۳ گفت: مقدمات ثبت‌نام حج تمتع در حال انجام است، اما هنوز قیمت آن نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه در ثبت‌نام حج تمتع امسال هم متقاضیان باید بخشی از مبلغ را پرداخت کنند، افزود: پس از آغاز ثبت‌نام، اولویت‌های اعلام شده باید بخشی از هزینه حج تمتع را بپردازند. این مبلغ در حج گذشته ۱۲۰ میلیون تومان بود.

حسینی با اشاره به اینکه قیمت نهایی حج وابسته به نرخ ارز اختصاص یافته به این سفر از سوی دولت است، تصریح کرد: تا زمانی که دولت نرخ ارز را مشخص نکند، نمی‌توانیم درباره هزینه نهایی سفر اطلاع‌رسانی کنیم. سال گذشته دولت ارز حدود ۳۹ هزار تومانی به حج اختصاص داد.

رئیس سازمان حج در ادامه به حضور تیم مسکن حج در عربستان اشاره کرد و گفت: تیم مسکن برای تکمیل و نهایی کردن قراردادهای هتل‌ها و بررسی وضعیت آنها به عربستان سفر کرده‌ است.

وی با بیان اینکه خدمات به حجاج در عربستان به طور یکسان ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: در حج تمتع چند گروه قیمتی پیش‌بینی می‌شود که همه خدمات به آنها یکسان است و تفاوت هزینه کاروان‌ها مختص اسکان است.
 
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اجاره بیش از ۹۰ هتل در حج گذشته، گفت: امسال هم سعی شده تا هتل‌های بهتری برای زائران اجاره کنیم البته هنوز تعداد نهایی آن مشخص نیست.
 
حسینی از ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۴ در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج تمتع، متقاضیان باید با مراجعه به سامانه رزرو اطلاعات خود را به‌روزرسانی و تکمیل کنند.
 
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین