عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
به نیابت شهدا، به یاد فلسطین؛
معراج شهدای تهران با انتشار پوسترهایی از زائران اربعین حسینی دعوت کرد در پویش «به نیابت شهدا، به یاد فلسطین» شرکت کنند.

عقیق: در آستانه اربعین حسینی و آمادگی میلیون‌ها عاشق اباعبدالله برای پیوستن به رود خروشان زائرانی که از شهرهای عراق با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می‌کنند، معراج شهدای تهران اقدام به راه اندازی پویش «به نیابت از شهدا و به یاد فلسطین» کرده است.

معراج شهدای تهران در این راستا با انتشار پوسترهایی از تصاویر شهدا و با طرح چفیه فلسطینی به عنوان نماد فلسطین اشغالی از زائران حسینی دعوت کرده است تا با چاپ پوسترها و نصب آن به کوله پشتی به نیابت از شهدا و به یاد مردم فلسطین در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

پوسترهای طراحی شده حامل تصاویری از شهدای ایرانی و شهدای جبهه مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید اسماعیل هنیه، شهید فواد علی شکر، شهید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدا با قابی از طرح چفیه فلسطینی است که مزین به عبارت «کربلا، طریق الاقصی» به رنگ پرچم فلسطین شده است.

کوله‌ پشتی زائران اربعین رسانه می‌شود

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مجموعه‌های زیادی در راستای مسؤولیت اجتماعی خود می‌کوشند تا به فراخور توان و امکانات خدمتی متفاوت را به زائران اربعین ارائه دهند. برخی در حوزه خدمات رسانی ورود کرده و برخی در حوزه اجتماعی اقدام به برپایی موکب می‌کنند. برخی از نهادها نیز در راستای اجرای کار فرهنگی نیازهای فرهنگی زائران اربعین را پوشش می‌دهند.

امسال با توجه به گذشت بیش از ۳۰۰ روز از جنگ غزه و کشتار ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان و مردان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی پیش بینی می‌شود راهپیمایی اربعین رنگ و بوی فلسطین بگیرد و زائران حسینی به یاد ظلم ناپذیری اباعبدالله و ایستادگی مقابل دشمنان دین و به یاد استقامت و مظلومیت مردم فلسطین در برابر حملات خبیثانه رژیم صهیونیستی برای پیروزی مردم غزه دعا کنند.

علاقه مندان برای استفاده از پوسترهای شهدا با طرح اختصاصی معراج شهدا می‌توانند به کانال https://t.me/tafahoseshohadafile بپیوندند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین