عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
تصاویر|
گروه جهادی هیأت روضةالجواد(ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را در روستای روستای کاشانک اسلامشهر برگزار کرد.

عقیق: گروه جهادی هیأت روضة الجواد(ع) به رسم هرساله خود ایام غدیر امسال هم جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را راه انداخت و با حضور در مروستای روستای کاشانک اسلامشهر به کمک‌رسانی به نیازمندان این منطقه پرداخت.

این گروه جهادی از صبح تا عصر در دو نوبت به آنان خدمت‌رسانی کرد.آن‌ها با برگزاری مسابقه و جنگ شادی ساعات خوشی را برای کودکان رقم زدند و با انجام بازی‌های کودکانه، این قشر را همراه خود کردند. مسابقات و سرگرمی کودکان، مسابقه خطبه نهج‌البلاغه برای بزرگسالان، ویزیت و داروی رایگان، چک‌آپ بانوان و مشاوره بهداشت زندگی، آموزش کاردستی و سفال و کار با کاغذ، برپایی شهربازی سیار و خدمات پیرایش رایگان از دیگر خدمات این گروه جهادی بود.

این گروه در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی در این جشن هزینه کرد. ۱۲۰۰ پرس غذای گرم، پک عصرانه (میوه و کیک و خرما) حدود ۵۰۰ عدد، توزیع ۵۰ بسته ارزاق به ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان، توزیع دارو و وسایل بهداشت شخصی حدود ۴۵ میلیون تومان و توزیع ۵۰۰ عدد اسباب بازی با حدود ۲۰ میلیون تومان از هزینه‌کردهای این گروه در این جشن بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین