عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۸
در نشست خبری اعلام شد:
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان گفت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار، کمیته‌بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی کامل جهت برگزاری این اجلاسیه را دارد.

عقیق: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی با حضور رئیس مرکز بسیج صدا‌وسیما، استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان در سالن جلسات استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه توفیقی نصیب استان شده که اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان در تیرماه برگزار شود، گفت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار، کمیته‌بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی لازم جهت برگزاری این اجلاسیه را دارد.

وی با اشاره به حضور مهمانان خارجی از کشورهای مختلف دنیا در بیست‌و‌یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، تصریح کرد: تلاش استان براین است که این اجلاسیه به بهترین شکل برگزار شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف اجلاسیه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان موجب تزریق یک فضای مثبت فرهنگی و معنوی در استان می‌شود. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین