عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
با انتشار یادداشتی صورت گرفت:
حاج سیدرضا نریمانی حمایت خود از کاندیدایی خاص در انتخابات اخیر را تکذیب کرد و گفت: فیلم منتشر شده برای انتخابات سال ۱۳۹۲ است.

عقیق: حاج سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت (ع) در پی انتشار مجدد فیلم شعرخوانی خود در حمایت از یک کاندیدای خاص در انتخابات سال ۱۳۹۲، در اطلاعیه حمایت مجدد خود از این کاندیدا یا هر کاندیدای خاص دیگر در این انتخابات را تکذیب کرد.

او در این اطلاعیه نوشت: اخیراً کلیپی از بنده در حمایت از یکی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده که متعلق به سال ۹۲ است.

بنده ضمن احترام به همه نامزدهای محترم دوباره تاکید می‌کنم که مشی بنده در چند انتخابات اخیر، تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات بوده و همچنین ضمن تاکید بر این مسئله، و دخیل نشدن در مناسبات زودگذر سیاسی و حفاظت از شأنیت نوکری و ذاکری اهل بیت علیهما سلام از هیچ نامزد خاصی حمایت نخواهم کرد.

نریمانی حمایت خود از نامزدی خاص در انتخابات را تکذیب کرد

او همچنین پیش‌تر هم در اطلاعیه زمان بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان نوشته بود:وظیفه ما درحالی که هنوز نامزدهای تایید شده از سوی شورای نگهبان اعلام نشده، تلاش برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب یک فرد شایسته به جای شهیدجمهور است.رویه بنده در این سالهای اخیر تلاش برای بالا بردن مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، فارغ از حمایت از نامزد خاص و دوری از این دعواهای سیاسی بوده و هست و همچنین بر همین رویه اصرار دارم!در سال ۱۳۹۲ هم شعرخوانی نریمانی در حمایت از یک کاندیدا که با سینه‌زنی مردم همراه شده بود، با انتقادات بسیاری همراه شده بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین