عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
پنج شنبه ۲۴ خرداد:
دبیر مجمع هیئت‌های مذهبی شمال غرب تهران از برپایی تجمع هیئات مذهبی منطقه ۵ در شب شهادت امام باقر(ع) و طلیعه مسلمیه خبر داد.

عقیق: مرتضی متشرعی، دبیر مجمع هیئت‌های مذهبی شمال غرب تهران در گفت‌و‌گویی به برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی منطقه ۵ در شب شهادت امام باقر(ع) و طلیعه مسلمیه اشاره و اظهار کرد: روز پنجشنبه، ۲۴ خردادماه و پس از نماز مغرب و عشا، هیئت‌های مذهبی منطقه ۵ به صورت دسته عزاداری در آستان مقدس امامزادگان باغ فیض گردهم می‌آیند.

وی افزود: با توجه به تجمع هیئت‌های مذهبی در ایام مسلمیه در حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) که قدمت صد ساله دارد، بر این اراده شدیم که در منطقه ۵ نیز برای یک شب مراسم اقامه عزای امام باقر(ع) در طلیعه مسلمیه برگزار شود و هیئت‌های سطح منطقه حضور پرشوری در این مراسم داشته باشند.

متشرعی در ادامه بیان کرد: این مراسم بعد از نماز مغرب با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت کلام‌الله مجید آغاز می‌شود و سخنران این جلسه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین امید کولیوند خواهد بود. سپس، مادحین اهل بیت(ع) به مرثیه‌سرایی پرداخته و اقامه عزا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مراسم به همت هیئت‌های مذهبی و مادحین منطقه ۵ و مردم متدین و انقلابی منطقه برگزار می‌شود. برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) ازسوی کانون خدمت رضوی منطقه با حضور خادمیاران رضوی نیز زینت‌بخش جلسه است. آستان مقدس امامزادگان باغ فیض(ع) نیز به عنوان میزبان، پذیرای عزاداران خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین