عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
دوشنبه برگزار می شود:
بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال «سید آزادگان» حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابى‌فرد، دوشنبه برگزار می‌شود.

عقیق:بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال حاج سید عباس ابوترابى‌ فرد و فرزندش «سید آزادگان» حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابى‌فرد در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ خردادماه با حضور سران لشکری، کشوری، هم‌رزمان و دوست‌داران سید آزادگان برگزار می‌شود، خاطره‌ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان، شهدای خدمت، شهدای غریب اسارت، آزادگان متوفی و شهدای بعد از اسارت نیز ذکر خواهد شد.

بزرگداشت بیست‌ و چهارمین سالگرد ارتحال «سید آزادگان»

شهید ابوترابی ‌فرد متولد سال ۱۳۱۸ در قزوین است که با آغاز نهضت امام خمینی(س) در سال۴۲ وارد جریانات سیاسى شد و همواره در صحنه‌های مختلف مبارزه از جمله ۸ سال دفاع مقدس حضور داشت.

این عارف مجاهد، پس از ۱۰ سال اسارت سرانجام همراه با خیل آزادگان سرافراز به کشور بازگشت و به جاى آنکه پس از ۳۰ سال مبارزه و تلاش طاقت‌فرسا همچنان همراهى با آزادگان و پیگیرى مشکلات آنان را وظیفه خود مى‌دانست و در این راه تمام تلاش و توان خود را صرف کرد.

سیدعلی‌اکبر ابوترابى‌فرد سرانجام ۱۲ خردادماه سال ۱۳۷۹ در مسیر زیارت حرم علی ‌بن موسی‌ الرضا(ع) به همراه پدرش آیت ‌الله سید عباس ابوترابی‌ فرد بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید و پیکر هر دو در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به خاک سپرده شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین