عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۸۸۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
شهاب مرادی:
شهاب مرادی در پی شهادت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و هیأت همراه به خاطره‌ای از ایشان اشاره کرد.

عقیق: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهاب مرادی گفت: رضوان خدا بر روح پاک سیدابراهیم رئیسی. در شرایط مختلف مثل شلوغی جمعیت چه دوره‌ای که تولیت آستان قدس رضوی بودند و چه دوره‌ای که رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور بودند؛ مزاح داشتند و رابطه صمیمی‌شان با مردم را حفظ می‌کردند.

من ایشان را با مناصب مختلف در سال‌های گوناگون دیده‌ام و در جاهای زیای با هم بوده‌ایم. ایشان واقعاً صمیمی بود. به اصطلاح روایی احتشام نداشتند یعنی احساس نمی‌کردی که مقابل کسی هستی که هم‌نشینی با او برایت سخت باشد.

وی افزود: حدود ۱۶_۱۵ سال پیش برای تبلیغ به خارج از کشور رفته بودم و ایشان هم به مناسبتی آنجا حضور داشتند. آن روز با هم ناهار خوردیم و درباره مسائل مختلف کشور صحبت کردیم ولی اصلاً خودشان را از دیگران جدا نمی‌دانستند.

مرادی بیان کرد: یک روز در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) دیداری داشتیم به ایشان گفتم برای ریاست قوه قضائیه اقدام کنید؛ ایشان گفتند من در آستان قدس حس خیلی خوبی دارم، هرچه دارم از امام رضاست.

عشق و علاقه ایشان به امام رضا (عليه السلام) زبان‌زد بود. دوستان می‌گفتند ایشان سحرهای حرم را خیلی دوست داشتند. وقتی تولیت آستان قدس بودند خود را مقید به خواندن نماز شب و نماز صبح در حرم می‌دانستند و پس از آن کار را شروع می‌کردند. این اخلاص در درگاه الهی گم نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین