عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
مسئول هیأت یا مهدی واوان اسلامشهر گفت: دومین پویش کتابخوانی «مثبت سه» با همکاری ستاد ملی جوانی جمعیت راه‌اندازی شد.

عقیق: حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی مسئول هیأت یا مهدی واوان اسلامشهر و نویسنده کتاب «مثبت سه» در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دغدغه رشد جمعیت و فرزندآوری بازها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اظهارداشت: هیأت یا مهدی اسلامشهر در راستای لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی کتابی با عنوان «مثبت سه» تهیه کرد.

محتوای این کتاب از سخنرانی‌های بنده در این هیأت است که با اضافه شدن فیش‌های تحقیقی، تکمیل شده است. سال گذشته پویش کتابخوانی با هدیه یک دستگاه آپارتمان و ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی برگزار کردیم.وی افزود: این کتاب بسیار پرفروش شد و گردش مالی حاصل از آن برای تهیه جوایز استفاده شد. امسال دومین پویش کتابخوانی را طراحی کردیم.

جایزه ویژه این دوره سرویس طلاست و هدایایی دیگری هم در نظر گرفته شده است.موسوی عنوان کرد: قطعاً این کتاب به تنهایی برطرف‌کننده بحران جمعیت نخواهد بود، اما به عنوان قطعه کوچکی از مجموعه اقدامات مردمی و دولتی ضروری در این حوزه، می‌تواند کمک‌کار ترویج این موضوع باشد.

مسئول هیأت یا مهدی(عج) واوان اسلامشهر ادامه داد: پویش امسال با همکاری ستاد ملی جمعیت برگزار می‌ شود و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با تخفیف و ارسال رایگان باید عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ را ارسال کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین