عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
فیلم|
کریم منصوری با حضور در برنامه محفل سخنانی درباره لزوم عمل به قرآن توسط قاریان و وظایف آنها مطرح کرد و از خوف عذاب الهی اشک ریخت.

عقیق:منصوری قاری بین‌المللی قرآن کریم است که تلاوت ماندگار او در تیتراژ سریال یوسف پیامبر(ص) تحسین قرآن دوستان جهان را برانگیخت و نام او را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

شهرت منصوری البته به این تلاوت باز نمی‌گردد زیرا سال 1376 و پس از تلاوت در جمع سران کشورهای اسلامی نامش بر سر زبان‌ها افتاد. تلاوتی که اشک بسیاری از حاضران را در آورد و پس از آن حافظ اسد رئیس جمهور پیشین سوریه وصیت کرد که پس از مرگش منصوری را بیاورند تا بر پیکرش قرآن بخواند.

البته بازخورد‌های این تلاوت به اینجا ختم نشد و سران بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله مراکش و اردن هم از او برای حضور در کشورشان و تلاوت قرآن دعوت کردند.

منصوری به واسطه شغلش در وزارت خارجه مدتی در مصر ساکن شد و در مهد تلاوت دنیا هم شهرت این قاری پر افتخار پیچید، تا جایی که ساکنان شهرهای مختلف مصر از او برای تلاوت قرآن دعوت می‌کردند و فرزند مرحوم عبدالباسط به او گفت: شما یاد و خاطره پدرم را زنده کردید.

حال این قاری نامدار با حضور در برنامه محفل ضمن ارائه تلاوتی زیبا، سخنانی درباره وظیفه سنگین قاریان درباره آیات الهی مطرح کرد و از خوف خدا اشک ریخت.
 
در ادامه فیلم تلاوت منصوری در برنامه محفل تقدیم می‌شود:
 
تعداد بازدید : 71
فیلم صحبت‌های منصوری را هم در ادامه ببینید.
 
تعداد بازدید : 47
 
تلاوت منصوری در اجلاس سران کشورهای اسلامی را هم ببینید.
 
تعداد بازدید : 39
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین