عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
فیلم|
مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی، امروز با حضور در مهدیه مشهد با حضور جمعی از مردم انقلابی مشهد برگزار و در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

عقیق: مراسم تشییع پیکر عالم متقی و خدوم مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی، امروز 15  اسفند با حضور جمعی از مردم انقلابی مشهد و مسئولان در مهدیه مشهد آغاز شد.

در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی، پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت این عالم خدوم، قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است:

این عالم متقی و خدوم در طول سال‌های متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب در مجموعه روحانیت مبارز و چه پس از آن در جایگاه‌های حساس مانند شورای نگهبان، مجلس خبرگان، امامت جمعه تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، مدرسه شهید مطهری منشا خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و امید است این همه در نامه‌ حسنات ایشان مقبول درگاه الهی باشد. خداوند رحمت و مغفرت خود را شامل حال آن مرحوم فرماید.

تعداد بازدید : 112

نماز بر پیکر آیت الله امامی کاشانی در صحن کوثر حرم امام رضا(ع) توسط آیت الله سیدجعفر سیدان استاد سطوح عالی حوزه علمیه مشهد اقامه شد و سپس پیکر این عالم متقی در دارالزهد حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ آیت‌الله محمد امامی کاشانی 12 اسفندماه جاری به علت ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

در پی درگذشت آیت الله کاشانی، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و برخی دیگر از شخصیت ها و مقامات کشور، پیام تسلیت صادر کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین