عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
فیلم|
تیم فوتبال هیأت یا فاطمةالزهرا(س) بابل در مسابقه فینال اولین دوره جام فوتبال هیأت‌ها با غلبه بر تیم فوتبال هیأت ام‌المصائب(س) بابل به مقام قهرمانی رسید.

عقیق: اولین جام فوتبال هیأت‌ها با حضور مداحان، با هدف آزادساری زندانیان غیرعمد به همت آکادمی فوتبال و مرکز نیکوکاری هادی و مشارکت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای عقیق در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این مسابقات ۸ تیم شامل حاج علی قربانی و هیأت عشاق الحسین(ع)، حاج سیدرضا نریمانی و هیأت فدائیان حسین علیه‌السلام، حاج مهدی رسولی و هیأت ثارالله زنجان، محمدحسین پویانفر و هیأت ریحانه النبی، حاج حنیف طاهری و هیأت عبدالله بن حسن علیه‌السلام، حاج محمدرضا بذری و هیأت یا فاطمه الزهرا بابل، علی پورکاوه و هیأت احلی من العسل، محمد اسداللهی و هیأت ام‌المصائب بابل و حاج مجتبی رمضانی و هیأت کربلا رفسنجان حضور داشتند.


تیم هیأت عبدالله بن الحسن و جام مقام سوم

این مسابقات روز شنبه بعد از پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن آغاز شد. در نهایت در مسابقه نهایی تیم‌های فوتبال هیأت یا فاطمةالزهرا(س) بابل و تیم هیأت ام‌المصائب(س) به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری تیم هیأت یا فاطمةالزهرا(س) به پایان رسید و آنان قهرمان این جام شدند.

در دیدار رده‌بندی هم تیم فوتبال هیأت عبدالله بن الحسن(ع) با غلبه بر حریف خود به مقام سوم رسید.

تعداد بازدید : 195

نمای کوتاه از رقابت‌های جام فوتبال مداحان

عواید حاصل از این مسابقات بناست برای آزادسازی زندانیان غیرعمد هزینه شود که به گفته مسئولان برگزاری بعد از اتمام فرایندها، تعداد زندانیان اطلاع‌رسانی می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین