عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
فیلم|
پنجمین همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

عقیق: پنجمین همایش و کارگاه نغمه‌سرایان اهل سنت در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور از ۹ تا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

موسی‌ الرضا رحیمی مسئول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: همایش نغمه‌سرایان اهل سنت برای پنجمین سال برگزار می‌شود که امسال با حضور ۱۰ گروه و نمایندگان استان‌های شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای وحدت مسلمانان و یکپارچگی بین همگان برگزار می‌شود گفت: گروه‌های موسیقی عرفانی در این همایش در مدح پیامبر اسلام، اهل بیت(ع)، شهدا، نظام جمهوری اسلامی و ... به صورت گروهی و انفرادی اجرای برنامه خواهند داشت. شاعران و نویسندگان اهل سنت این آثار هم در همایش حضور خواهد داشت.

تعداد بازدید : 4

جزییات برگزاری همایش نغمه‌سرایان اهل سنت

رحیمی ادامه داد: از هر استان گروه‌های برگزیده و برتر در همایش حضور دارند و در پایان هم تندیس و لوح یادبود همایش به آنان ارائه می‌شود.

مسئول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با این همایش کارگاه آموزشی فرق و مذاهب هم برگزار می‌شود و به افراد شرکت‌کننده گواهی این دوره آموزشی ارائه خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین