عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
سه شنبه دوم بهمن ماه:
مراسم رونمایی از کتاب «شهید اسدالله حقی» سه‌شنبه با حضور طهورا دهقانی نویسنده کتاب و مسئولین کشوری و جوانان دهه هشتادی اهل قلم، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم رونمایی از کتاب «شهید اسدالله حقی» سه‌شنبه با حضور طهورا دهقانی نویسنده کتاب و مسئولین کشوری و جوانان دهه هشتادی اهل قلم، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«اسدالله حقی» سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی در حالی که تنها ۱۵ سال داشت، داوطلب شرکت در جبهه‌ شد. اما نگذاشتند به جبهه برود چرا که هم سنش کم بود هم ۳ برادر دیگرش در جبهه بودند. اما او توانست پای خود را به جبهه باز کند و سرانجام ۳ سال بعد، ۳ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

مراسم رو نمایی از کتاب ««شهید اسدالله حقی» ساعت ۳ تا ۵ عصر سه‌شنبه،۳ بهمن‌ماه، همزمان با سالروز شهادت او، در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطراتی از شهید اسدالله حقی از زبان همرزمان، فرمانده و خانواده‌اش است که توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مراسم رونمایی از کتاب  به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و کانون جوانان هنر گستر فردای طهران و با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانم طهورا دهقانی نویسنده کتاب از ساعت  ۱۵ الی  ۱۷ در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین