عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
جمعه ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود:
مراسم سالگرد شهادت محمد آژند، اکبر شهریاری و محمودرضا بیضایی جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر یوسفی و مداحی حامد خمسه در کیانشهر برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم سالگرد شهادت محمد آژند، اکبر شهریاری و محمودرضا بیضایی جمعه در کیانشهر برگزار می‌شود.

شهید اکبر شهریاری زاده محله کیانشهر، قاری قرآن و مداح اهل بیت علیهم‌السلام بود. او برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوریه رفت و سرانجام اول بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ درحالی که ۲۹ سال داشت به شهادت رسید. پیکر او در قطعه ۲۶ بهشت زهرا سلام‌الله علیها آرام گرفته است.


شهید اکبر شهریاری

شهید محمد آژند نیز متولد تهران بود و او نیز قاری قرآن و مداح اهل بیت علیهم السلام بود. او بعد از ازدواج به سوریه رفت و ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ در حالی که ۳۵ سال داشت، در منطقه خانطومان حلب به شهادت رسید. پیکر او بعد از ۵ ماه و ۵ روز در ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ به کشور بازگشت و در بهشت رضوان کهنز شهرستان شهریار آرام گرفت.


شهید محمد آژند

شهید محمودرضا بیضایی اما متولد تبریز بود. او پس از اعزام به سوریه به خاطر آشنایی با زبان عربی، با رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و رزمندگان حزب الله و شیعیان مجاهد عراقی و سوری ارتباطی تنگاتنگ داشت. او سرانجام ۲۹ دی‌ماه سال ۱۳۹۲ همزمان با میلاد پیامبر اکرم سل‌الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام، درحالی که ۳۲ سال داشت، در منطقه قاسمیه دمشق به شهادت رسید. 


شهید محمودرضا بیضایی

مراسم یادواره این ۳ شهید بعد از نماز مغرب و عشای جمعه ۲۹ دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر یوسفی و مداحی حامد خمسه در مسجد امام رضا علیه‌السلام کیانشهر واقع در کیانشهر شمالی، خیابان آل‌ابراهیم، خیابان گشتاسب، خیابان یکم برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین