عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
جمعه ۲۹ دی ماه:
مسوول بسیج مداحان س‍پاه تهران گفت: نخستین یادواره ۱۰۷ مداح شهید تهران جمعه ۲۹ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

عقیق: مصطفی روحانی، مسوول بسیج مداحان س‍پاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: در طول دوران دفاع مقدس مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) حضور داشته و در کنار مبارزه و حضور در عملیات‌ها؛ به روضه‌خوانی هم مشغول بودند.

به یاد ۱۰۷ مداح شهید 

وی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از مداحان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، گفت: نخستین یادواره مداحان شهید تهران به یاد ۱۰۷ مداح شهید طراحی و برنامه‌ریزی شده است که جالب است در زمان تدارک و برنامه‌ریزی این یاداواره، شهدای دیگری شناسایی شدند اما برای یادواره سال بعد ان شاء الله به آنان خواهیم پرداخت.

سخنرانی میرباقری و منصور ارضی در یادواره

روحانی گفت: این یادواره جمعه ۲۹ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. در این مراسم بناست آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری در خصوص موضوعات انتخابات، تاثیرگذاری مداحان و روضه‌خوانی در دفاع مقدس و ماجراهای یمن و غزه سخنرانی کند. همچنین حاج منصور ارضی نیز در این مراسم درخصوص خاطرات دفاع مقدس سخنرانی خواهد داشت و بناست مرثیه‌خوانی هم انجام دهد.

تولید مستند خاطرات مداحان دفاع مقدس

مسوول بسیج مداحان س‍پاه تهران گفت: همزمان با تدارک برنامه‌ریزی این یادواره سایت بسیج مداحان تهران در حال ساماندهی و به‌روزرسانی است تا اطلاعات و زندگینامه این ۱۰۷ مداح شهید در آن بارگذاری و در دسترس عموم مردم باشد.

تعداد بازدید : 39

تیزر برگزاری یادواره مداحان شهید

وی ادامه داد: مستند خاطرات مداحان حاضر در دفاع مقدس نیز ذیل برگزاری این یادواره در حال تولید است تا به عنوان تاریخ شفاهی از آن روزگار و تلاش‌های مداحان منتشر شود.

تجلیل از خانواده شهدای مداح

روحانی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده مداحان شهید از برنامه‌های دیگر این یادواره است. این مراسم روز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه صیرفی‌پور برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین