عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
دبیر کنگره شهدای غواص:
دبیر دومین کنگره شهدای غواص گفت: امروز گمراهی جامعه دلیلش گمراه شدن از راه و مسیر شهدا است.

عقیق: آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص با حضور محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از خانواده‌های شهدا و اهالی جزیره کیش خصوصاً نوجوانان در تالار شهر این جزیره آغاز شد.

در ابتدای این برنامه که با تلاوت قرآن یکی از رزمندگان دفاع مقدس آغاز شد، کلیپی متشکل از تصاویر شهدای غواص و سخنان رهبر معظم انقلاب پخش شد و سپس غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی در وصف امام رضا(ع) خواند.

در ادامه بهرام عرب وند دبیر جشنواره طی سخنانی با اشاره به اینکه امروز گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدا و غواص را گفت: امروز گمراهی جامعه دلیلش چیزی جز گمراهی از مسیر شهدا نیست.

وی ادامه داد: دومین کنگره شهدای غواص برگزار می‌شود و میزبان چنین میهمانانی بودن افتخار ما است و البته کار ما خالی از نقص و ایراد نیست.

عرب وند با بیان اینکه امسال منطقه آزاد کیش و دیگر نهادهای همکار سنگ تمام گذاشتند گفت: همه دوستان زحمت کشیدند تا کنگره به خوبی برگزار شود تا بتوانیم ذره‌ای از زحمات شما رزمندگان را جبران کنیم.

در ادامه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از راهبرهای اساسی انقلاب اسلامی گرامی داشت یاد شهدا است، گفت: آقا می‌فرمایند دشمن سعی کرد با جنگ نظامی انقلاب را شکست اما وقتی قدرت و توان جمهوری اسلامی را دید جنگ نظامی را متوقف کرد و به جنگ فرهنگی و نرم روی آورد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم مردم و نسل‌های بعدی را آگاه کنیم تا دشمن نتواند مردم را ناامید کند، هر کس در میدان ناامید کردن مردم گام بر می‌دارد در پازل دشمن بازی می کند.

سرهنگی گفت: تولید محتوا در این حوزه نوعی مبارزه و مقاومت است، برگزاری کنگره در جزیره کیش یکی از مصادیق مبارزه با جنگ نرم دشمن است و امسال تلاش شد نوجوانان را با کنگره درگیر کنیم. زیرا هر چه نسل جوان از این فضا دور شوند دشمن جنگ را برده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین