عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
فیلم|
خبر شهادتت دست به دست در شهر پیچید، اما آنقدر سنگین بود که با وجودی که حقیقت داشت همه سعی می‌کردند انکار کنند، عادل رضایی هم بین شهدای انفجار تروریستی کرمان بود.

عقیق: در بین شهدای انفجار تروریستی 13 دی‌ماه گلزار شهدای کرمان عادل رضایی، مداح با اخلاص اهل‌بیت (ع) هم بود و در آن لحظه آسمانی شد.

خبر شهادتش از ساعاتی بعد در شهر پیچید، عده‌ای می‌گفتند مصدوم شده و در بیمارستان است، اما حتی آنهایی هم که مطمئن بودند، نمی‌خواستند با قطعیت اعلام کنند که عادل رضایی نوکر با اخلاص امام حسین (ع) دیگر نیست و حالا حضرت ارباب او را در آغوش گرفته است.

تعداد بازدید : 45

آنقدر در مداحی‌هایت از حاج قاسم و زهرایی بودنش گفتی و خواندی، آنقدر ختم جلسه هیئت‌ها را با دعای ختم به شهادت و عاقبت به‌خیری به پایان رساندی، آنقدر گفتی که ما را هم حاج قاسمی قرار بده که دقیقاً 13 دی‌ماه در مسیر سیدالشهدای جبهه مقاومت پر گشودی و امروز 17 دی‌ماه روز تشییع باشکوه حاج قاسم در کرمان خاکسپاری می‌شوی.

همه کاره هیئت بودی، مداحی که می‌کردی در کنارش کارهای طراحی و چاپ و پشتیبانی هم می‌کردی، مشاوره هم می‌دادی، سراسر جهاد تبیین بودی، عادل جان خبر سنگین بود، خبر پر از درد بود، اما واقعیت داشت تو شهید بودی و حالا ما مانده‌ایم در فراقت.

آخرین بار که دیدمت روز دیدار رهبری بود، کنار اتوبوس جار می‌زدی کرمان - قم - تهران، لبخند بر لب داشتی و مسافرانت را فرا می‌خواندی، همدیگر را بوسیدیم و در آغوش گرفتیم و خوشحال از اینکه به دیدار رهبر می‌رویم، کاش روز انفجار هم مرا در آغوش گرفته بودی عادل؛ شهادتت مبارک.

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر شهید حاج عادل رضایی، مداح اهل‌بیت (ع) بعد از آن که روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) طواف داده شده بود به کرمان منتقل شد و امروز 17 دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور باشکوه اقشار مختلف مردمی به‌ویژه جوانان هیئتی و فعالان فرهنگی مذهبی شهر خاکسپاری شد.

گزارش از ثارالله انکوتی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین