عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
۱۶ دی ماه؛
سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در روز شانزدهم دی ماه در زنجان برگزار می شود.

عقیق: حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در روز شانزدهم دی ماه در زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه این اجلاس در یک روز در دو نوبت صبح و عصر و با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: در روز برگزاری اجلاس پیام رهبر انقلاب قرائت خواهد.

صالحی افزود: تعداد ۳۹۴ اثر در بخش مقاله، ۲۲ اثر در بخش رساله دکتری، ۲۲۱ پژوهش کاربردی و ۲۴ اثر پایان نامه کارشناسی ارشد به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پایش اولیه آثار در مرکز تخصصی ۲۴ پایان نامه، ۴ رساله دکتری، ۱۲۷ مقاله، ۲۱ پژوهش کاربردی و ۱۰ کتاب که در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور افزود: درنهایت داوری ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده پس از مرحله داوری انتخاب خواهد شد و یک الی ۲ نفر از برگزیدگان نیز در اجلاس ارائه خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صحن اجلاس از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز و فعالین نماز تجلیل خواهد شد، گفت: میزگرد تخصصی با موضوع نماز و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و کتب نمازی از دیگر برنامه‌های اجلاس است.

حامد صالحی از اجرای برنامه «عهدواره به رنگ قنوت» ویژه ۴۰ مدرسه متوسطه اول در قالب اردوی یک روزه، اجرای نمایش میدانی «آواز پر جبرییل» در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد و نشست‌های نماز شناسی ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها خبر داد.

وی گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌های متعددی با رویکرد هنری، آموزشی، تولید محتوا، کتاب صوتی و تولید پادکست با محوریت نماز صورت خواهد گرفت.

صالحی با اشاره به همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید ویژه برنامه‌های متعدد با رویکرد هنری، آموزشی، تولید محتوا، کتاب صوتی و تولید پادکست با محوریت نماز، یادآور شد: در راستای برگزاری اجلاس سراسری نماز، مسابقه کشوری پیام معنویت از مجموعه پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز به صورت روزانه در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در پایان گفت: المان‌های مهر و تسبیح در میادین شیلات و سرباز گمنام استان زنجان به مناسبت برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز نصب شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین