عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
حاج محمدرضا طاهری:
حاج محمدرضا طاهری در مراسم بزرگداشت شهید صنیع‌خانی با بیان اینکه شهدا کاری کردند که هرچه کنیم جبران نمی‌شود، گفت: با شهدا رفیق باشید.

عقیق:حاج محمدرضا طاهری مداح سرشناس کشورمان در مراسم بزرگداشت شهید سید محمد صنیع‌خانی که در حسینیه بیت‌الرضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: این روضه از زمان خود شهید راه‌اندازی شد و الان قریب ۳۰ سال است که ادامه دارد. عمق این رفاقت‌ها به این است که بعد از شهادت هم رفیق بمانیم. در این صورت برکت این رفاقت و دعای او را حس خواهی کرد و از همه مهم‌تر حس آن رفاقت با سیدمحمد ارزش دارد. با شهدا رفیق باشید.

وی افزود: برخی تصور می‌کنند الان که ۴ سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی گذشته است، ما تمام کارها را انجام داده‌ایم، در صورتی که ۵۰ سال دیگر هم خدا به شما عمر دهد، بعد از گذشت ۵۰ سال از شهادت حاج قاسم حس خواهی کرد که چقدر دستت خالی است و هیچ‌کاری نکرده‌ای.

طاهری با بیان اینکه شهدا کاری کردند که هر چه کنیم جبران نمی‌شود، گفت: همین بنای اولیه حرم امام خمینی(ره) که بسیاری آنجا خاکساری می‌کردند، مدیون سید محمد است. حالا اقدامات او در جنگ بماند و ترابری سنگینی که در جنگ انجام می‌داد بماند. خدا سید محمد محمودی را حفظ کند و سلامتی دهد که به عنوان معاون این شهید مشغول به کار بود و امروز هم به دلیل عوارش شیمیایی درگیری بیماری است.

فیلم این سخنان را در ادامه ببینید:

تعداد بازدید : 120

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین