عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
سردار نظری عنوان کرد:
فرمانده سپاه استان کرمان از برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه در کرمان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران شهید سلیمانی نسبت به سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

عقیق: سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: دیدار با مقام معظم رهبری یک اتفاق مبارک و بزرگ برای مردم کرمان است و همه درخواست شرکت در این دیدار را دارند که امکان حضور نیست.

وی با بیان اینکه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی قرار داریم، افزود: حدود 4 ماه است که جلسات کمیته‌های زیرمجموعه ستاد سالگرد برگزار شده، برنامه‌ها جمع‌آوری و برای اجرایی شدن پیگیری شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران حاج قاسم سلیمانی نسبت به سال قبل حدود 30 درصد افزایش پیدا کند، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده میزبان خوبی از زائران حاج قاسم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم از 12 دی ماه تا 18 دی‌ماه در کرمان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در این ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) نیز هست برنامه‌ها با همخوانی این رویداد پیش‌بینی شده است.

سردار نظری با بیان اینکه تولیدات فرهنگی هنری خوبی به این مناسبت انجام شده که در این ایام اجرایی و از آنها رونمایی می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی 9 دی در کرمان به شایستگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیوند فاطمی و ازدواج آسان یکی از این برنامه‌هاست، بیان کرد: تجلیل از مادران شهدای جبهه مقاومت در کرمان و گردهمایی فرزندان حاج قاسم و یاران حاج قاسم نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در این ایام حدود 5 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید از سراسر کشور به کرمان می‌آیند، گفت: در مجموع ویژه برنامه‌های خوبی برای سالگرد شهادت حاج قاسم پیش‌بینی شده و اجلاسیه نهایی مراسم نیز در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز هست ظرفیت‌های اردوگاهی و مهمانسرایی ادارات و نهادها در اختیار قرار گیرد تا از زائران حاج قاسم پذیرایی و اسکان داده شود، افزود: برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم یک کار دلی و مردمی است و همه ما وظیفه داریم در برگزاری این مراسم کنار مردم باشیم تا این مراسم با ایمنی و آرامش برگزار شود.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مهمانان زیادی داریم و این افراد مهمان همه ما کرمانی‌ها هستند، اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم کرمان مهمان نوازی است و باید تمام تلاش خود را بگذاریم تا مهمان‌نوازی خوبی از زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال هفته مقاومت را در کرمان داریم که از 12 دی‌ماه این هفته آغاز می‌شود و تا 18 دی‌ماه ادامه دارد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در این هفته هیچ برنامه گردهمایی یا سمینار نداشته باشند و تمام امکانات خود را برای برگزاری سالگرد حاج قاسم قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه بار سنگینی بر دوش ما است و سال گذشته بیش از 150 هزار نفر مهمان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان داشتیم که امسال پیش‌بینی افزایش 30 درصدی زائران در این ایام شده است، افزود: تمام مدارس شهر کرمان باید برای اسکان و پذیرایی از زائران و مهمانان حاج قاسم آماده و مهیا شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین