عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
عمره مفرده از ۲۸ آذر از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران برقرار می‌شود و ۹ ایستگاه دیگر پروازی بر اساس برنامه زمان‌بندی فعالیت خود را برای انتقال عمره‌گزاران آغاز می‌کنند.

عقیق: اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده پس از بیش از ۸ سال وقفه در روزهای آینده انجام می‌شود.

آغاز اعزام عمره‌گزاران از ۲۸ آذر

برای انتقال زائران به عمره مفرده ۱۰ ایستگاه پروازی در نظر گرفته شده است که بر اساس برنامه پیش‌بینی شده ۲۸ آذر نخستین گروه زائران از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی می‌شوند.

اعزام زائران از فرودگاه مشهد نیز در ۲۹ آذر و روند تشرف زائران استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به عمره نیز از فرودگاه شیراز ۳۰ آذر آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت فرودگاه‌ها برای انتقال عمره‌گزاران در دی

پس از آن نیز اعزام زائران به سرزمین وحی از فرودگاه‌‌ تبریز از دوم دی و فرودگاه اصفهان از سوم انجام می‌گیرد.

فرودگاه‌های ساری، اهواز ، یزد و کرمان نیز فعالیت خود را برای اعزام عمره‌گزاران ایرانی به ترتیب از ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ دی آغاز می‌کنند و فرودگاه زاهدان نیز از ۲۷ بهمن فعال خواهد شد.

در مرحله نخست اولویت‌های یک تا ۱۵۰ که دارای فیش عمره سال ۸۷ و قبل از آن هستند، می‌توانند در سامانه عمره ثبت‌نام کنند و تا ۱۰ اسفندماه ۷۰ هزار ایرانی به عربستان مشرف می‌شوند. 

در این دوره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، معراج و ایران‌ایرتور زائران را برای تشرف به عمره منتقل می‌کنند. هزینه عمره مفرده از ۴۰ میلیون و ۲۰۰ تا ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین