عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س):
مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

عقیق: همچون هفته‌های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۲۱، ۲۳ و ۲۴ آذرماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته امشب ۲۱ آذرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام توکل و قرائت دعای علی مهدوی‌نژاد مداح اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و قرائت دعای حجت‌الاسلام حسین‌آبادی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

صبح روز جمعه ۲۴ آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام الیاسی و قرائت دعای حسن شالبافان برگزار می‌شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس توسط عباس محمدی‌پور بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های جمکران است.

تمام این برنامه‌ها از سایت مسجد مقدس جمکران https://jamkaran.ir/liveWin پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین